AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Vurderer å gå for hjemmefødsel med siste pga meget rask styrtfødsel med forrige. Ønsker selvsagt sykehusfødsel ut i fra forsvarlighet, men kommer aldri til å nå fram. Noen her som har født "frivillig ufrivillig" hjemme? Anonymkode: 9a4c5...6b9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Jeg ville lest om dette på Positiv Fødsel sine sider, er flere som har opplevd det der Jeg har forberedt meg så godt jeg kan for det, i tilfelle vi ikke når frem til sykehuset, ville gjort det samme om jeg var deg ❤️ forbered deg så godt som mulig til fødsel med partner, så er dere trygge på hva dere må gjøre Anonymkode: b4fb6...528 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Nå vet jeg ikke hvor lang reisevei du har til sykehuset og hvor kort forrige fødsel var, men vil bare fortelle om egen erfaring. Hadde styrtfødsel med nr to, litt over 1,5 time fra første rie. Trodde derfor jeg ville få styrtfødsel med nr tre, men da tok det plutselig 7,5 time fra første rie så hadde gooood tid. Anonymkode: 18fe3...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå