AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Jeg er syk med feber og mye smerter. Ligger stort sett rett ut. Vært slik ei uke nå. Av en eller annen grunn er gubben sur på meg virker det som. Er mutt og snakker ikke til meg -som om jeg er luft. Idag lagde han middag til seg selv og satt ved siden av meg og slafset i seg uten å ta øynene fra tlf sin eller spørre om jeg var sulten/tilby seg å lage noe til meg. Mulig jeg høres sutrete ut men jeg blir faktisk lei meg. Jeg får følelsen at jeg gjør tilværelsen hans vanskelig siden jeg er syk. (jeg pleier å gjøre det meste i huset dessverre så han er bortskjemt men er det ikke normal folkeskikk å ta ekstra vare på de som er syke)? Anonymkode: 95f15...fa6 7
Gjest theTitanic Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er syk med feber og mye smerter. Ligger stort sett rett ut. Vært slik ei uke nå. Av en eller annen grunn er gubben sur på meg virker det som. Er mutt og snakker ikke til meg -som om jeg er luft. Idag lagde han middag til seg selv og satt ved siden av meg og slafset i seg uten å ta øynene fra tlf sin eller spørre om jeg var sulten/tilby seg å lage noe til meg. Mulig jeg høres sutrete ut men jeg blir faktisk lei meg. Jeg får følelsen at jeg gjør tilværelsen hans vanskelig siden jeg er syk. (jeg pleier å gjøre det meste i huset dessverre så han er bortskjemt men er det ikke normal folkeskikk å ta ekstra vare på de som er syke)? Anonymkode: 95f15...fa6 Hørtes ut som at du er null verd ja. Du skal være der for han, men han gidder ikke være der for deg. Godværsmenn er ikke mye å ha.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er syk med feber og mye smerter. Ligger stort sett rett ut. Vært slik ei uke nå. Av en eller annen grunn er gubben sur på meg virker det som. Er mutt og snakker ikke til meg -som om jeg er luft. Idag lagde han middag til seg selv og satt ved siden av meg og slafset i seg uten å ta øynene fra tlf sin eller spørre om jeg var sulten/tilby seg å lage noe til meg. Mulig jeg høres sutrete ut men jeg blir faktisk lei meg. Jeg får følelsen at jeg gjør tilværelsen hans vanskelig siden jeg er syk. (jeg pleier å gjøre det meste i huset dessverre så han er bortskjemt men er det ikke normal folkeskikk å ta ekstra vare på de som er syke)? Anonymkode: 95f15...fa6 Tror du finner svaret her. Anonymkode: 2bc26...d1a 11
Gjest WhisperingWind Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Det viser jo hvor lite han bryr seg om deg.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 Det var litt av en mann du har der 😅 Så klart tar man seg av en syk partnere. Selvfølgelig trår man til ekstra noe den andre ikke kan, og aldri noen sinne har noen her kun laget mat til seg selv. Håper du sa i fra om at det ikke er greit? Anonymkode: 8ca09...903 12
Gjest På druen Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 Mulig du har skjemt han bort, men han burde være voksen nok til å skjønne at han skal ta litt ekstra vare på deg når du er syk. Det der er bare slemt.
Gjest Warrior Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 Selvfølgelig skal man ta vare på de som er syke. Dårlig oppførsel av han og ikke gjøre det og bli sur for du er syk.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. august 2021 #8 Skrevet 26. august 2021 For en jævla idiot, sorry utrykket men.. Min er så snill når jeg er syk. Tar seg av ungene så jeg får sovet og vet ikke hva godt han kan gjøre for meg! Kjøper is og stryker på meg og spør om jeg trenger noe osv..Den mannen din høres sykt egoistisk ut Hadde ikke orket å ha en sånn mann, da hadde jeg heller vært syk alene.
Outlander Skrevet 26. august 2021 #9 Skrevet 26. august 2021 Bare vent til han får manflu og er, i tilfeller han, på dødens dør, og behandle han som han er og luft. 17
Ronny82 Skrevet 26. august 2021 #10 Skrevet 26. august 2021 På tide og ta et oppgjør med gubben. Håper det ordner seg for dere 10
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #11 Skrevet 26. august 2021 Du må bare huske på det når det er han som ligger der Anonymkode: c10cc...c57 16
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #12 Skrevet 26. august 2021 Hvor er det dere plukker opp de tilfellene her Anonymkode: 8ecde...73b 9
Mona123 Skrevet 26. august 2021 #14 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor er det dere plukker opp de tilfellene her Anonymkode: 8ecde...73b Enig. What the fuck. Tenk at menn som dette får partner. 10
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #15 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor er det dere plukker opp de tilfellene her Anonymkode: 8ecde...73b Ikke bare plukker de dem opp, de kaster bort hele livet sitt på dem også. Anonymkode: 964c0...07d 7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #16 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er syk med feber og mye smerter. Ligger stort sett rett ut. Vært slik ei uke nå. Av en eller annen grunn er gubben sur på meg virker det som. Er mutt og snakker ikke til meg -som om jeg er luft. Idag lagde han middag til seg selv og satt ved siden av meg og slafset i seg uten å ta øynene fra tlf sin eller spørre om jeg var sulten/tilby seg å lage noe til meg. Mulig jeg høres sutrete ut men jeg blir faktisk lei meg. Jeg får følelsen at jeg gjør tilværelsen hans vanskelig siden jeg er syk. (jeg pleier å gjøre det meste i huset dessverre så han er bortskjemt men er det ikke normal folkeskikk å ta ekstra vare på de som er syke)? Anonymkode: 95f15...fa6 Jeg har samme type mann, som dessverre ikke ble synlig før etter vi fikk barn. Kan bare si at hvis du enda ikke har barn med han - run! Anonymkode: 296dc...b58 15
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #17 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har samme type mann, som dessverre ikke ble synlig før etter vi fikk barn. Kan bare si at hvis du enda ikke har barn med han - run! Anonymkode: 296dc...b58 Fordi man MÅ bli når man har barn?! Anonymkode: f6cef...55f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #18 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fordi man MÅ bli når man har barn?! Anonymkode: f6cef...55f Mye vanskeligere økonomisk å gå fra hverandre. Bankene eeeelsker ikke akkurat alenemødre. Anonymkode: 285fd...117 6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #19 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye vanskeligere økonomisk å gå fra hverandre. Bankene eeeelsker ikke akkurat alenemødre. Anonymkode: 285fd...117 Ja de er jo en kjempefan av alenefedre må vite Anonymkode: cdda2...192
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #20 Skrevet 26. august 2021 Slutte med å være syk da, problem løst!! For mange som ynker seg for mye, som klager og setter seg selv ut av spill, av ting andre ikke lar seg stoppe av. Anonymkode: e60ca...84c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå