Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var tidligere gift med en høytstående mann, med mye penger. Han var kjekk, trent og aktiv. I tillegg var han en ladies man og notorisk utro. En skikkelig drittsekk mao. 
Hun er veldig pen, feminin og forsiktig av seg. Sto i utroskapen i mange år, men brøt til slutt ut.
Jeg er 10 år eldre, trener ikke, men er ganske aktiv. Har litt pappakropp, men har hørt at jeg ser ganske bra ut fordi om. Jeg er ikke rik, men har en helt ok jobb vil jeg si. 
Er det sjanse for meg?? Eller er det slik at kvinner som tiltrekkes alfa-hanner, går for det igjen? 

Anonymkode: a24d6...646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i liknende situasjon og velger bevisst annerledes nå. Ser etter andre kvaliteter som gir meg trygghet i form av godhet og stabilitet. Det må være en trygg mann som ikke lar seg true av at jeg har høy utdannelse og er økonomisk selvstendig. I ditt tilfelle tenker jeg det er positivt at du er eldre, men vil tro hennes forhold til status og økonomisk selvstendighet spiller inn for hva som er viktig for henne i partner og fremtid.

Anonymkode: 61f3e...cb7

Skrevet

Nå må menn slutte med dette alfa tullet.

Ja, du har sjans på henne- om du har kvaliteter hun ser etter i en mann.

Som den over, så ser jeg etter en mann som er trygg og stabil, som tar ansvar i husholdningen (rydder uten å må bli mast på), og som liker å finne på aktive ting sammen, samtidig som han har et eget liv med kompiser og ikke er avhengig av meg. Status og penger (såfremt han ikke har dyp gjeld men er fornuftig med penger), er totalt likegyldig. 

Anonymkode: f532c...d8b

• Liker 1
Skrevet

Det er vel personligheten de beste forholdene bygges på da. 

Men med en innstilling om alfa og at du føler deg "dårligere" og sammenlikner deg med ex, vil jeg si nei. Du har ikke sjans på henne 

• Liker 2
Skrevet

Hun værer den dårlige selvtilliten din og den er ikke tiltrekkende. 

Anonymkode: 8364f...755

• Liker 1
Skrevet

Ikke med dårlig selvtillit nei. Det er dessuten et rødt flagg for meg når noen sammenligner seg selv med en eks. Du virker som du analyserer altfor mye om ting du aldri kan påvirke, gjør du det i et forhold også? 
Kvinner liker ærlige menn som er trygge på seg selv og hva de står for. Da har ikke nødvendigvis utseende og type jobb noe å si. Men mannen må være i stand til å ta vare på seg selv og lede sitt eget liv i en god retning. Ingen dame vil ha en byrde eller oppussingsobjekt.

Anonymkode: a2d78...8e3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun var tidligere gift med en høytstående mann, med mye penger. Han var kjekk, trent og aktiv. I tillegg var han en ladies man og notorisk utro. En skikkelig drittsekk mao. 
Hun er veldig pen, feminin og forsiktig av seg. Sto i utroskapen i mange år, men brøt til slutt ut.
Jeg er 10 år eldre, trener ikke, men er ganske aktiv. Har litt pappakropp, men har hørt at jeg ser ganske bra ut fordi om. Jeg er ikke rik, men har en helt ok jobb vil jeg si. 
Er det sjanse for meg?? Eller er det slik at kvinner som tiltrekkes alfa-hanner, går for det igjen? 

Anonymkode: a24d6...646

Voldsom til defensiv holdning da? Bli mann og ha tro på deg selv! Om du har en sjans er det bare hun som kan svare på. Om du for den sjansen er det bare du som kan observere og agere ut i fra. Er hun interessert ? Har hun vist at du har de kvalitetene hun ser etter i en mann og flagger det ovenfor deg? Det er jo dette som avgjør alt. Jeg hadde ikke brydd meg mindre om hva hun hadde i livet sitt tidligere, det er hva hun søker nå som er avgjørende. At hun er stabil, har felles interesser og verdier. Så må hun være interessert i deg, om hun er tidligere rikmannsfrue eller en jordnær jente i kassen på nærbutikken. Uten den interessen for deg er det null sjanse. Det er helt avgjørende. Det finner du ut med å ta kontakt og se responsen an. Ingen her inne på KG kan analysere dette for deg og gi deg noe sikkert svar.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...