Gå til innhold

Hva slags gulv er best på kjøkken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du valgt? Med eller uten gulvvarme?

Anonymkode: 461ea...81e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har parkett og den er blitt stygg etter 8 år. Riper, flekker, møkk i «børstinga», gulnet. Drømmer om å pusse den ned, men det er ikke aktuelt allerede nå. 

fliser er nok det mest holdbare. Mørke fliser med mørke fuger hvor møkk ikke synes. Men det er ikke så godt å gå på, da. 

Anonymkode: ca208...36f

• Liker 1
Skrevet

Fliser er fælt å gå på og alt som faller i bakken blir knust. 

Anonymkode: d8bbd...985

Skrevet

Jeg har laminatgulv på kjøkkenet.🙂 Gulvvarme høres godt ut på vinteren.

• Liker 1
Skrevet

Gikk for vinyl laminat, angrer ikke på det valget. Det eller belegg er det mest fornuftige på kjøkkengulv, da begge tåler litt fukt nå og da.

• Liker 1
Skrevet

Har solid laminat med gulvvarme under som går i ett med stuen. Åpen løsning adskilt med kjøkkenøy.

Ville aldri valgt laminat på gulv uten gulvvarme i kjøkken/stue, det oppleves kaldt selv med oppvarmet rom under.

Skrevet

Lineoleum eller vinyl gulvbelegg, det funker godt.

Det er mykt, varmt, tåler søl og hyppig vask, og alt dette er praktisk på et kjøkken.  :)

Anonymkode: 9351e...786

Skrevet

Jeg har skifer med varmekabler. Lett å holde rent, uslitelig, og jeg har faktisk aldri mistet noe i gulvet og knust det. 

Skrevet

Vi la klikkvinyl da vi skiftet fra parkett. Aldri angret, holder seg fint, mykt og behagelig å gå på. 

Anonymkode: 0ccb1...a93

• Liker 1
Skrevet

Har klikkvinyl. Slites knapt, vanntett og dessuten behagelig å gå på. Lett å holde rent, pent å se på.

• Liker 1
Skrevet

Vi har fliser med varmekabler under, synes ikke det er så ubehagelig å gå på egentlig...

Skulle jeg lagt i dag, ville jeg nok valgt vinyl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...