Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Etter jeg så linken til duft. no, gikk jeg inn for å se om de har min gamle favoritt parfyme, Ibitza Hippie. Der skulle de ha 467 kr!! Det synes jeg var litt drøyt! Jeg sjekket ut noen parfymer til, men de var omtrent like stiv i prisen. Er det bare jeg som synes det er dyrt der?
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Kjempedyrt, og i tillegg så tar de 50 kroner i porto. Det som irriterer meg mest med duft.no er at de antageligvis bestiller varene fra strawberrynet selv. De har _identisk_ utvalg. Hvis de i det hele tatt selger noe, så har de stor fortjeneste.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett flere tilfeller der de selger produkter til høyere priser enn i parfymeriene, og i tillegg kommer 68 kr i ekspedisjon/porto. Kan ikke tenke meg at den butikken går noe særlig bra.
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Dere må bli kjent med noen som jobber på danskebåten, der får de taxfree-varer til 60% av taxfree-pris Genialt
Elodi Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 Dere må bli kjent med noen som jobber på danskebåten, der får de taxfree-varer til 60% av taxfree-pris Genialt ← Det var lurt
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #6 Skrevet 23. september 2005 jeg vet jeg vet jeg vet.... kjøpte nettopp denne parfymen fra strawberry.net. kjøpte i 30 ml. men de hadde i 50 ml også. veldig billig. kjøpte min for rett under 200 lappen.
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2005 #8 Skrevet 24. september 2005 jeg vet jeg vet jeg vet.... kjøpte nettopp denne parfymen fra strawberry.net. kjøpte i 30 ml. men de hadde i 50 ml også. veldig billig. kjøpte min for rett under 200 lappen. ← Sist jeg shoppet på Strawberrynet, letet jeg etter den parfymen, men de hadde ikke den. Kanskje jeg skal se igjen.. *håpe*
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2005 #9 Skrevet 24. september 2005 Etter jeg så linken til duft. no, gikk jeg inn for å se om de har min gamle favoritt parfyme, Ibitza Hippie. Der skulle de ha 467 kr!! Det synes jeg var litt drøyt! Jeg sjekket ut noen parfymer til, men de var omtrent like stiv i prisen. Er det bare jeg som synes det er dyrt der? ← Den til 467 kr er jo 100 ml da, altså testerstørrelser.. Vanlig er jo 30 ml, og de koster 280 kr, så jeg synes absolutt ikke at det var noe dyrt.. Problemet er jo at duft.no bestiller fra SN og ergo så er det billigere å bestille direkte fra SN selv
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #10 Skrevet 24. september 2005 hei miss alexandria de har fått den på SN nå, sjekket før jeg også, da var den ikke her. men nå er den kommet. og den er søren meg god:) dott
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #11 Skrevet 25. september 2005 hei miss alexandria de har fått den på SN nå, sjekket før jeg også, da var den ikke her. men nå er den kommet. og den er søren meg god:) dott ← Takk for det. Jeg sjekket selv i går på SN og så de hadde fått den inn, så jeg bestilte den. *glede meg*
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #12 Skrevet 25. september 2005 Den til 467 kr er jo 100 ml da, altså testerstørrelser.. Vanlig er jo 30 ml, og de koster 280 kr, så jeg synes absolutt ikke at det var noe dyrt.. Problemet er jo at duft.no bestiller fra SN og ergo så er det billigere å bestille direkte fra SN selv ← Hm, det så jeg ikke... synes det er litt rart at de bestiller fra SN, for jeg har ikke sett at de har 100 ml størrelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå