Gå til innhold

Hvordan vite om det er riktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har gjort det slutt. Har lenge ønsket meg ut da han ikke får meg til å føle meg bra, og klarer ikke å forstå mine følelser. Vi er ikke bra for hverandre. Men allikevel kommer alle spm nå, burde vi prøvd mer? Har jeg overreagert? Var det dette jeg egentlig ville?

Jeg vet vi begge har sagt mye stygt til den andre. Men samtidig har vi det veldig bra som venner nå, kunne vi da fått det til? 

vi har begge barn fra før, og er frykten for å dra de fra hverandre som gir meg hetta og betviler avgjørelsen. 
hvordan vet man at man har tatt riktige valg? 
trenger noen støttende ord😭😢

Anonymkode: cfde9...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette er ikke lett. Det vil vel alltid være tvil i en sånn situasjon, uansett hvor sikker man har følt seg på forhånd. Selv var jeg bare lettet da mitt forhold var over (men uten barn, så da blir det nok muligens "lettere" uten de små å ta hensyn til) 

Du sier at du lenge har ønsket deg ut, og det er nok en grunn til det. En som ikke får deg til å føle deg bra er jo ikke den beste for deg. En kjæreste/samboer skal jo være med på å løft deg opp og gi deg en god følelse - ikke omvendt. Ofte sier man stygge ting til hverandre i stundens hete, det betyr ikke nødvendigvis at man mener det. Og noen par fungerer bedre som venner enn kjærestepar. 

Du må føle på det som er rett for deg. Ikke være redd for å kreve eller be om det du trenger. Har dere hatt en dialog om de tankene du uttrykker her?  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...