AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Vet at briller med dobbel bro var populært på 70-tallet(?) eller var det 60-tallet(?). Og ser nå at det er mange briller med dobbel bro igjen. Er dette noe som kommer til å se helt rart ut igjen om noen år? Jeg driter egentlig helt i mote når det gjelder klær, MEN når det gjelder briller som er midt i ansiktet, så ønsker jeg ikke å investere i nye briller og så se helt corny ut om noen år 😅 Jeg har nylig begynt å kikke på briller, så for alt jeg vet så har briller med dobbel bro vært i vinden helt siden 70-tallet. Synes disse er såå fine. Har prøvd dem på og kler dem bra, men litt skeptisk til dobbel brå, om det er noe jeg kommer til å tenke ånei om, om en stund. Anonymkode: 0caba...9a9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Jeg synes dette er typiske hipsterbriller. Anonymkode: 6310d...df0 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 De er kjempe fine 😊 Alle trender går i bølger, de blir nok litt ut om et par år, men hvem bryr seg? De er kule og de gir deg glede og de er trendy nå, ikke tenk tre fire år frem i tid. Vil alltid være kult å følge sin egen smak åså, trend eller ei Anonymkode: 3533f...979 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå