gaja Skrevet 23. september 2005 #1 Del Skrevet 23. september 2005 Hva er standardstørrelse på ei babydyne? Jeg tenkte å sy og brodere et dynetrekk til tantebarnet mitt, men hvor stort skal det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. september 2005 #2 Del Skrevet 23. september 2005 60x80cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteline Skrevet 23. september 2005 #3 Del Skrevet 23. september 2005 De kommer i forskjellige størrelser. De jeg har brukt og som kan se ut til å være en slags standard er: Den minste, vogndyna er 60x80, neste er 80x100, så 100x140. Kommer vel kanskje litt an på hvor stort barnet er? Mitt er snart 5 og har fortsatt ikke gått over på voksendyne (bruker 100x140). Hvis barnet er nyfødt er det nok vogndyne det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 23. september 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 23. september 2005 ungen kommer ikke før i mai, men det det er greit å vite at det går an å få tak i dyne til å ha inni trekket takk for svar, da lager jeg ei vogndyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå