Gå til innhold

Misser dere ofte på vagina, med anal, i doggy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere menn det er lett å putte den i vagina i doggy? Eller hender dere den ufrivillig glir inn i analen?

Anonymkode: 2e8bc...6fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd og synes ikke det er stor forskjell på hvor enkelt den er å få inn..

Skrevet
Mr X skrev (2 minutter siden):

Det har jeg aldri opplevd og synes ikke det er stor forskjell på hvor enkelt den er å få inn..

Syns du ikke? Er jo det, spesielt i mørket.

Anonymkode: 2e8bc...6fb

Skrevet

Er det Miss Universe-misser du tenker på? Eller mener du "bommer", som er det norske ordet? ;) 

Men svaret er nei.

Anonymkode: 7276e...8f0

• Liker 1
Skrevet

Ingen menn bare "glir inn" ved en feiltagelse i analen. Den lukkemuskelen er temmelig kraftig, og det skal litt til for å komme seg inn der. Skulle penis bare ha glidd inn uten videre, må det være ekstremt ødelagte og slappe muskler i den ringmuskelen, så slappe at jeg ville fryktet avføring bare gled ut av seg selv i det daglige....

Har aldri skjedd meg i løpet av 38 års sexliv at en mann har bommet og "bare glidd inn" ved en bommert. Det stopper ved åpningen til anus. 

Anonymkode: 6b1d3...4ff

• Liker 5
Skrevet

Heldigvis kun skjedd en gang, for mange år siden. Grøss så vondt det var.. 

• Liker 2
Skrevet

Har aldri opplevd det gitt. Er jo ikke så dårlig til å sikte😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ingen menn bare "glir inn" ved en feiltagelse i analen. Den lukkemuskelen er temmelig kraftig, og det skal litt til for å komme seg inn der. Skulle penis bare ha glidd inn uten videre, må det være ekstremt ødelagte og slappe muskler i den ringmuskelen, så slappe at jeg ville fryktet avføring bare gled ut av seg selv i det daglige....

Har aldri skjedd meg i løpet av 38 års sexliv at en mann har bommet og "bare glidd inn" ved en bommert. Det stopper ved åpningen til anus. 

Anonymkode: 6b1d3...4ff

Om man slapper av under samleie blir man faktisk slapp der bak. Anus utvider og åpner seg også under orgasme, så dette er fult mulig. 

Anonymkode: 5f292...91e

• Liker 2
Skrevet

Tror dere menn har så lite anatomikunnskaper at man ikke kjenner hvor man stikker kølla? Det er ikke vanskelig å treffe vagina i doggy, og skal man penetrere noen analt, må man trykke hardere og på et helt annet sted, og i en annen vinkel.

Hvis noen menn sier de har bommet, så lyver de.

Anonymkode: 982f9...186

• Liker 3
Skrevet

Har aldri glidd inn i feil hull, (går ikke hos meg) men hender han bommer litt. Usikker på om han da ønsker anal eller om det er uten vilje… 🙈

Anonymkode: 73ff5...e3b

• Liker 1
Skrevet

Har fått en bommert i anal (ikke inn i - det stopper såklart i lukkemuskelen) to ganger og begge gangene trodde jeg at jeg skulle dø av smerte😅 går heldigvis veldig fort over😎

Anonymkode: a60e3...bfa

Skrevet

Aldri skjedd meg. Elsker doggy, og elsker både sex og anal. Men aldri skjedd at noe treffer feil gitt 

Anonymkode: c126f...f75

Skrevet

Ja, det er dritenkelt å bomme. Noen ganger går den faktisk rett i øret! Vanskelig å ha kontroll i kampens hete. 

Anonymkode: 5bfff...b7c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er dritenkelt å bomme. Noen ganger går den faktisk rett i øret! Vanskelig å ha kontroll i kampens hete. 

Øret, nesa, ræva.. Høl er høl, si! 

Anonymkode: 8c6fe...9b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pikk som en q-tips :Knegg:

Eksen holdt på å gå feil en gang og da fikk han vondt, sa det var som å gå rett i en vegg. :ler: Her er analen stengt for uvedkommende..

Skrevet

Dette har skjedd med meg 1 gang.... og det var forferdelig vondt😂 Full fart og drithard i doggy og plutselig feil hull, vet ikke hvor langt den kom inn, men altså jeg blødde etterpå😂 

Ble ikke til at vi fullførte for å si det sånn!

Anonymkode: 7f77d...030

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...