AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Synes dere menn det er lett å putte den i vagina i doggy? Eller hender dere den ufrivillig glir inn i analen? Anonymkode: 2e8bc...6fb
Mr X Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Det har jeg aldri opplevd og synes ikke det er stor forskjell på hvor enkelt den er å få inn..
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Mr X skrev (2 minutter siden): Det har jeg aldri opplevd og synes ikke det er stor forskjell på hvor enkelt den er å få inn.. Syns du ikke? Er jo det, spesielt i mørket. Anonymkode: 2e8bc...6fb
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Er det Miss Universe-misser du tenker på? Eller mener du "bommer", som er det norske ordet? Men svaret er nei. Anonymkode: 7276e...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 Ingen menn bare "glir inn" ved en feiltagelse i analen. Den lukkemuskelen er temmelig kraftig, og det skal litt til for å komme seg inn der. Skulle penis bare ha glidd inn uten videre, må det være ekstremt ødelagte og slappe muskler i den ringmuskelen, så slappe at jeg ville fryktet avføring bare gled ut av seg selv i det daglige.... Har aldri skjedd meg i løpet av 38 års sexliv at en mann har bommet og "bare glidd inn" ved en bommert. Det stopper ved åpningen til anus. Anonymkode: 6b1d3...4ff 5
SlemUlv Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 Heldigvis kun skjedd en gang, for mange år siden. Grøss så vondt det var.. 2
Doktor Dyregod Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 Har aldri opplevd det gitt. Er jo ikke så dårlig til å sikte😂
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #8 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ingen menn bare "glir inn" ved en feiltagelse i analen. Den lukkemuskelen er temmelig kraftig, og det skal litt til for å komme seg inn der. Skulle penis bare ha glidd inn uten videre, må det være ekstremt ødelagte og slappe muskler i den ringmuskelen, så slappe at jeg ville fryktet avføring bare gled ut av seg selv i det daglige.... Har aldri skjedd meg i løpet av 38 års sexliv at en mann har bommet og "bare glidd inn" ved en bommert. Det stopper ved åpningen til anus. Anonymkode: 6b1d3...4ff Om man slapper av under samleie blir man faktisk slapp der bak. Anus utvider og åpner seg også under orgasme, så dette er fult mulig. Anonymkode: 5f292...91e 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #9 Skrevet 26. august 2021 Tror dere menn har så lite anatomikunnskaper at man ikke kjenner hvor man stikker kølla? Det er ikke vanskelig å treffe vagina i doggy, og skal man penetrere noen analt, må man trykke hardere og på et helt annet sted, og i en annen vinkel. Hvis noen menn sier de har bommet, så lyver de. Anonymkode: 982f9...186 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #11 Skrevet 26. august 2021 Har aldri glidd inn i feil hull, (går ikke hos meg) men hender han bommer litt. Usikker på om han da ønsker anal eller om det er uten vilje… 🙈 Anonymkode: 73ff5...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #12 Skrevet 26. august 2021 Har fått en bommert i anal (ikke inn i - det stopper såklart i lukkemuskelen) to ganger og begge gangene trodde jeg at jeg skulle dø av smerte😅 går heldigvis veldig fort over😎 Anonymkode: a60e3...bfa
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #13 Skrevet 26. august 2021 Aldri skjedd meg. Elsker doggy, og elsker både sex og anal. Men aldri skjedd at noe treffer feil gitt Anonymkode: c126f...f75
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #14 Skrevet 26. august 2021 Ja, det er dritenkelt å bomme. Noen ganger går den faktisk rett i øret! Vanskelig å ha kontroll i kampens hete. Anonymkode: 5bfff...b7c 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #15 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det er dritenkelt å bomme. Noen ganger går den faktisk rett i øret! Vanskelig å ha kontroll i kampens hete. Anonymkode: 5bfff...b7c Øret, nesa, ræva.. Høl er høl, si! Anonymkode: 8c6fe...9b8
GammelKaktus Skrevet 26. august 2021 #16 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er dritenkelt å bomme. Noen ganger går den faktisk rett i øret! Vanskelig å ha kontroll i kampens hete. Anonymkode: 5bfff...b7c Pikk som en q-tips Eksen holdt på å gå feil en gang og da fikk han vondt, sa det var som å gå rett i en vegg. Her er analen stengt for uvedkommende..
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #17 Skrevet 26. august 2021 Dette har skjedd med meg 1 gang.... og det var forferdelig vondt😂 Full fart og drithard i doggy og plutselig feil hull, vet ikke hvor langt den kom inn, men altså jeg blødde etterpå😂 Ble ikke til at vi fullførte for å si det sånn! Anonymkode: 7f77d...030 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå