Gå til innhold

Har truffet en, men har nettopp gått gjennom tøft brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden kom jeg meg ut av et langvarig forhold som utviklet seg til å bli svært destruktivt de siste årene. Det har vært veldig tøft, og jeg kjenner at kroppen fortsatt er i sorg over hvordan ting ble. Gjennom denne perioden har jeg fått nærere kontakt med en venn jeg har kjent noen år. Han har virkelig stilt opp, og gjort de vanskeligste dagene litt lettere. Det har utviklet seg med tiden og vi har hatt daglig kontakt de siste to månedene. Han får meg til å le og føle en trygghet jeg ikke har kjent på lenge. Opplever at han har stor forståelse for min situasjonen og presser ingenting, roer meg heller å sier at ingenting er stress, bare hyggelig å være sammen. Han sier at han bare vil jeg skal ha det fint, finne roen og gjøre ting som gjør meg glad. Vi har ikke snakket seriøst om oss, men det er uten tvil flørting og god stemning. Jeg forsøker å bare leve i nuet og ikke tenke så mye, men merker at jeg vil være mer og mer med han. Vi har ikke gjort noe seksuelt, men har snakket om at vi ønsker det når jeg er klar for det. Vi har likevel en nærhet i at vi ligger ved siden av hverandre, koser på hverandre og holder hender på sofaen. Kan prate seriøst, eller le i flere timer. Det er en overflod av gode følelser, men jeg er også veldig redd for å få følelser, om det er ekte eller bare noe jeg trenger i den fasen jeg er i og liknende. Har det helt fantastisk når vi er sammen og glemmer alt, men når jeg er alene varierer det veldig fra sorg, dårlig samvittighet og forvirring. Med en gang jeg får melding fra han blir jeg glad igjen, han spør feks ofte hvordan det går med meg, og jeg føler han virkelig bryr seg.

Trenger å høre litt erfaringer/tanker fra noen som ikke står midt i det..

Anonymkode: 5958d...227

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til de menn som sliter med å finne seg ei dame, les teksten over, så lite er det faktisk som skal til for å en dame interessert. 

Gi de godt med komplimenter, lytt, forstå ,styrk de, vær deres støttespiller, mest av alt - få de til å smile og le. 

TS,

det er ingen som skal si helt nøyaktig hva som er det rette å foreta seg. Enkelte prøve det og senere innse at det var for tidlig, mens andre kaster seg i det og det fungerer. 

Det jeg undres mest over er om denne personen kun fungerer som en stor støttespiller for deg i bruddet, og det er årsaken til at du får så blandede følelser når du er alene. 

Hva du gjør er opp til deg. Men skal jeg gi deg et råd så ville jeg ha forsøkt å bygge en relasjon med denne personen som ikke inkluderer at du samtaler om deg og din eks. Generelt så vil den slags type relasjon være basert på helt feil grunnlag. 

La din eks være eks.. (din historie som ikke nødvendigvis trengs å rippes opp i(

Anonymkode: 942cc...7d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Til de menn som sliter med å finne seg ei dame, les teksten over, så lite er det faktisk som skal til for å en dame interessert. 

Gi de godt med komplimenter, lytt, forstå ,styrk de, vær deres støttespiller, mest av alt - få de til å smile og le. 

TS,

det er ingen som skal si helt nøyaktig hva som er det rette å foreta seg. Enkelte prøve det og senere innse at det var for tidlig, mens andre kaster seg i det og det fungerer. 

Det jeg undres mest over er om denne personen kun fungerer som en stor støttespiller for deg i bruddet, og det er årsaken til at du får så blandede følelser når du er alene. 

Hva du gjør er opp til deg. Men skal jeg gi deg et råd så ville jeg ha forsøkt å bygge en relasjon med denne personen som ikke inkluderer at du samtaler om deg og din eks. Generelt så vil den slags type relasjon være basert på helt feil grunnlag. 

La din eks være eks.. (din historie som ikke nødvendigvis trengs å rippes opp i(

Anonymkode: 942cc...7d8

Tusen takk for fint svar. Enig at det kanskje ikke finnes noe fasitsvar i hva en bør foreta seg. Er nok bare redd for at følelsene kommer på feil grunnlag eller noe slikt, siden han gir meg mye godhet jeg har savnet i så lang tid.

Når det kommer til samtaler om min eks, har vi snakket svært lite om det etter det har utviklet seg litt mellom oss. Han er mer en støtte i form av at han vet jeg er i en spesiell situasjon, og viser mye forståelse knyttet til det uten at vi snakker spesifikt om han.

Anonymkode: 5958d...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...