Gå til innhold

Tips til jomfru menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann (18) og jomfru. Hva er deres beste sex-tips til første gang? Hvilke stillinger? Skal man si at man er jomfru? Er det et realistisk mål å få (kvinnelig partner) til å få orgasme (eventuelt med annen stimulering om jeg kommer først)?

Anonymkode: cf9f4...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ha vanlig sex første gangen. Ikke prøv alt mulig rart som du ikke mestrer. Det kan du teste etterhvert når du får deg kjæreste og vil utforske sammen. 

Anonymkode: 16066...e35

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er mann (18) og jomfru. Hva er deres beste sex-tips til første gang? Hvilke stillinger? Skal man si at man er jomfru? Er det et realistisk mål å få (kvinnelig partner) til å få orgasme (eventuelt med annen stimulering om jeg kommer først)?

Ja, du kan bruke tungen og fingrene på henne. 

Skrevet

Du kan bruke meg eller få hjelp av meg :)

Anonymkode: e19ed...73f

Skrevet

Snakk sammen. Beste måten å vite hvordan få henne til å komme, eller vite hva hun liker, er å snakke sammen 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mitt beste tips er å ikke ha så høye forventninger til første gang.

ja, si at du er jomfru.

Ja. Partneren din kan selvfølgelig få orgasme med deg. Fortell at hun må kommunisere til deg hva og hvordan hun liker det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan bruke meg eller få hjelp av meg :)

Anonymkode: e19ed...73f

hehe

Anonymkode: bb19d...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...