AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Jeg er mann (18) og jomfru. Hva er deres beste sex-tips til første gang? Hvilke stillinger? Skal man si at man er jomfru? Er det et realistisk mål å få (kvinnelig partner) til å få orgasme (eventuelt med annen stimulering om jeg kommer først)? Anonymkode: cf9f4...7c9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Bare ha vanlig sex første gangen. Ikke prøv alt mulig rart som du ikke mestrer. Det kan du teste etterhvert når du får deg kjæreste og vil utforske sammen. Anonymkode: 16066...e35 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann (18) og jomfru. Hva er deres beste sex-tips til første gang? Hvilke stillinger? Skal man si at man er jomfru? Er det et realistisk mål å få (kvinnelig partner) til å få orgasme (eventuelt med annen stimulering om jeg kommer først)? Anonymkode: cf9f4...7c9 Ja, du kan bruke tungen og fingrene på henne.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Du kan bruke meg eller få hjelp av meg Anonymkode: e19ed...73f
SlemUlv Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 Snakk sammen. Beste måten å vite hvordan få henne til å komme, eller vite hva hun liker, er å snakke sammen 1
sicario Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann (18) og jomfru. Hva er deres beste sex-tips til første gang? Hvilke stillinger? Skal man si at man er jomfru? Er det et realistisk mål å få (kvinnelig partner) til å få orgasme (eventuelt med annen stimulering om jeg kommer først)? Anonymkode: cf9f4...7c9 Mitt beste tips er å ikke ha så høye forventninger til første gang. ja, si at du er jomfru. Ja. Partneren din kan selvfølgelig få orgasme med deg. Fortell at hun må kommunisere til deg hva og hvordan hun liker det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan bruke meg eller få hjelp av meg Anonymkode: e19ed...73f hehe Anonymkode: bb19d...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå