AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 For 3 uker siden var jeg på en tur og skulle krysse en bekk. Jeg sklei og datt rett på hodet. Fikk skrubbsår på toppen av hodet, blåmerke i panna og på nesa. Har vært stiv i nakken siden. Har ikke vært så vondt, og tenkt at det går over. Men jeg har hatt konstante problemer med å bøye hodet til venstre og høyere, uten bedring på disse 3 ukene. Har fått legetime sent neste uke, men lurer på om det er noen her med erfaring? Har forresten aldri hatt nakke problemer før Anonymkode: e0d99...d19 1
Kittykat Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Jeg har ikke opplevd dette, men kanskje du har forstuet nakken? Kan du gå til en fysioterapeut for å myke opp musklene? Jeg ville uansett ringt legen og fått hastetime til dette når du har hatt problemer med nakken i 3 uker.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Jeg har lang erfaring med nakkeplager, og det høres ut som du har fått en forstuing av noen virvler eller låsning da du falt. En lege har ikke så mye peiling på dette, men kan skrive ut betennelsesdempende tabletter til deg. Ta deg en tur til en manuellterapeut eller kiropraktor, det er de som kan finne ut hva som har skjedd med nakken din. Lykke til Anonymkode: de423...0ed
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har lang erfaring med nakkeplager, og det høres ut som du har fått en forstuing av noen virvler eller låsning da du falt. En lege har ikke så mye peiling på dette, men kan skrive ut betennelsesdempende tabletter til deg. Ta deg en tur til en manuellterapeut eller kiropraktor, det er de som kan finne ut hva som har skjedd med nakken din. Lykke til Anonymkode: de423...0ed Takk for tips!! Skal sjekke ut manuellterapeut og kiropraktor 😊 ts Anonymkode: e0d99...d19
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for tips!! Skal sjekke ut manuellterapeut og kiropraktor 😊 ts Anonymkode: e0d99...d19 Velg manuellterapi, de henviser også til MR-bilde. Anonymkode: 69f36...7e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå