AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Hei dere! Mitt første innlegg her på kvinneguiden. Er en mann på 20 år. Min store lidenskap er å trene styrke/vekter, i tillegg til kampsport. Dette har jeg holdt på med helt siden jeg var 11 år gammel. Er med andre ord ganske sterk og har store muskler som er ganske synlige. Selvfølgelig er jeg fornøyd med det, men det er en ting som plager meg litt. Nesten hver gang jeg går forbi gutter/menn ser de ofte veldig stygt på meg. Virker nesten som at de føler seg truet. Iallfall når de har en dame ved siden av. Snakket med en hyggelig jente på min alder for ca 2 uker siden på et utested, og det tok ikke lang tid før det kom en gutt og skrek til meg, første han sa "prøver du deg på damen min eller??". Morsomme var at det var hun som startet samtalen med meg. Og dette er bare et eksempel.. Har spurt noen venner og venninner om akkurat dette. De mener det er fordi jeg ser veldig intimiderende kjekk ut. I går var jeg på et kjøpesenter sammen med en venninne av meg.. Vi hadde det veldig koselig sammen, helt til det kom en gjeng med tyrkere som begynte å utstråle aggressivitet. Det stirret på meg og hadde veldig aggressive holdninger. 2 av de begynte å følge etter oss. Etter ca 10 minutter stoppet jeg opp. Jeg ville at venninnen min skulle være trygg. Jeg snudde meg og gikk mot de med et veldig sint ansikt. Da trakk de unna... Er så lei av å bli sett ned på av andre bare fordi jeg har større muskler enn de fleste.. Har følelser jeg også. 😕 Noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 007ac...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Jeg hadde slutte å trene, var jeg deg. Anonymkode: a0290...e57 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg hadde slutte å trene, var jeg deg. Anonymkode: a0290...e57 Det er helt uaktuelt! Anonymkode: 007ac...a1e 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt uaktuelt! Anonymkode: 007ac...a1e Hm, da hadde jeg begynt å jobbe med selvfølelsen min, ikke bare utseende på kroppen min. Anonymkode: a0290...e57 9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 Hvilke type klær går du i? Om du har en spesiell klesstil, som f eks fremhever musklene (stram T-skjorte armer ect), så kan folk være ganske generaliserende om åssen type menneske du er. Klesstilen kan gi et mer helhetsbilde av oppfatningen til andre, selv om det egentlig ikke burde være en grunn til å dømme noen. men folk er folk….. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 64a59...2cf 6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvilke type klær går du i? Om du har en spesiell klesstil, som f eks fremhever musklene (stram T-skjorte armer ect), så kan folk være ganske generaliserende om åssen type menneske du er. Klesstilen kan gi et mer helhetsbilde av oppfatningen til andre, selv om det egentlig ikke burde være en grunn til å dømme noen. men folk er folk….. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 64a59...2cf Går med helt vanlige klær vil jeg si. Typisk outfit er en behagelig hvit t-skjorte med en Levis 502 bukse. Ser og skjønner tankegangen din da! Anonymkode: 007ac...a1e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hm, da hadde jeg begynt å jobbe med selvfølelsen min, ikke bare utseende på kroppen min. Anonymkode: a0290...e57 Hva har dette med selvfølelsen min å gjøre? Fokuserer ikke på utseendet. Elsker bare å trene, fordi jeg syns det er gøy? Anonymkode: 007ac...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #8 Skrevet 26. august 2021 Sats på å bli lettere overvektig, skallet og uføretrygdet så blir du ignorert så mye du bare orker. Det nærmeste du kommer kvinner da er billboards på husveggene. Anonymkode: 227f2...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #9 Skrevet 26. august 2021 Drit i alle de som begynner å bable å plapre om ting som ikke er relevant ifht emnet i denne tråden ts 🙈 Er mange på kvinneguiden som blir illsinte av andre som har fått til ting, f eks å ha muskler og være trent / god helse 🤪 Anonymkode: 64a59...2cf 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #10 Skrevet 26. august 2021 Jeg tror ikke på deg. Få se disse musklene som du skryter av. Anonymkode: c207e...bb6 2
Sensi Skrevet 27. august 2021 #11 Skrevet 27. august 2021 Du må bare heve deg over det. Tren og vær glad du liker det. Når du blir eldre eller får deg dame så roer det seg. Inntil da så vær deg selv. Kommer det gutter bort og bøller fordi de tror du prøver deg på dama, så er ikke det ditt problem. Bare si at merkelappen må ha falt av for du så ikke den eller noe (Neida, ikke si det 🙄). Evt kan du si at du prøvde deg ikke for du antok at en så sjarmerende dame hadde type allerede. Skål… Nei jeg vet ikke. Det er slitsomt med sånn typer som føler seg så trua.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #12 Skrevet 27. august 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Hei dere! Mitt første innlegg her på kvinneguiden. Er en mann på 20 år. Min store lidenskap er å trene styrke/vekter, i tillegg til kampsport. Dette har jeg holdt på med helt siden jeg var 11 år gammel. Er med andre ord ganske sterk og har store muskler som er ganske synlige. Selvfølgelig er jeg fornøyd med det, men det er en ting som plager meg litt. Nesten hver gang jeg går forbi gutter/menn ser de ofte veldig stygt på meg. Virker nesten som at de føler seg truet. Iallfall når de har en dame ved siden av. Snakket med en hyggelig jente på min alder for ca 2 uker siden på et utested, og det tok ikke lang tid før det kom en gutt og skrek til meg, første han sa "prøver du deg på damen min eller??". Morsomme var at det var hun som startet samtalen med meg. Og dette er bare et eksempel.. Har spurt noen venner og venninner om akkurat dette. De mener det er fordi jeg ser veldig intimiderende kjekk ut. I går var jeg på et kjøpesenter sammen med en venninne av meg.. Vi hadde det veldig koselig sammen, helt til det kom en gjeng med tyrkere som begynte å utstråle aggressivitet. Det stirret på meg og hadde veldig aggressive holdninger. 2 av de begynte å følge etter oss. Etter ca 10 minutter stoppet jeg opp. Jeg ville at venninnen min skulle være trygg. Jeg snudde meg og gikk mot de med et veldig sint ansikt. Da trakk de unna... Er så lei av å bli sett ned på av andre bare fordi jeg har større muskler enn de fleste.. Har følelser jeg også. 😕 Noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 007ac...a1e Tror nok det er den overdrevne selvtiliten din som er problemet. La meg gjette. Du bruker Testostoron i forbindelse med treningen? Testo gir veldig selvtilit og overdrevent selvbilde. Anonymkode: 4abd9...a01
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 Ikke spør på kg, her er det bare raringer. Spør en eldre kompis. Anonymkode: 65b68...99f
Gjest parkeringsvakten Skrevet 28. august 2021 #14 Skrevet 28. august 2021 Når man skiller seg ut risikerer man mer negativ oppmerksomhet, dessverre. Tror ikke det er så mye å gjøre med det. Du vet at du er grei og du vet hva du står for. Det må liksom være nok Du kan forsøke spørre et sted der du finner flere menn som trener styrke. Tror kanskje du bommer litt når du spør kvinner som kanskje ikke en gang trener selv om dette. Hadde vært bedre spørre på et fitnessforum.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #15 Skrevet 28. august 2021 Med mindre du er overnaturlig stor(som man blir på diverse ulovlige midler) så forstår jeg virkelig ikke hva du prater om her. Anonymkode: d85c3...44f
Frøken_fjong1 Skrevet 29. august 2021 #16 Skrevet 29. august 2021 Send meg et bilde på Pm så jeg kan se hvorfor. 😇 neida, når mennesker føler seg truet og sjalu, så blir de noen tullinger. Spesielt mot folk som skiller seg litt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå