Gå til innhold

Var hos FVK, terapauten mente jeg hadde traumer av forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos parterapaut i går, jeg har vært sliten og bare vært i ekteskapet lenge pga de to barna våre. Fortalte hvordan jeg har hatt det og hvordan jeg har opplevd oppførselen til mannen og terapauten sa det var så sterke opplevelser at han mente jeg sannsynlig hadde fått traumer av det (sinne episoder oppførsel mot barna et..) Jeg klarte å gi tydelig beskjed i alle fall - enten finner vi sammen eller så skilles vi for jeg er sliten… Helt tom nå

Anonymkode: 1549a...9cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har traumer, så kan du ikke "bli frisk" når du fortsatt er i nærheten av den som gir deg traumer. Det er som å bade i gift mens du drikker antigift. Du må klatre utav giften for at det skal virke!

Du kan ikke bli for ungenes skyld. Du sier jo selv at han har sinneutbrudd mot ungene! Du må få med deg ungene og komme deg vekk! Har ungene hatt samtale om disse sinneutbruddene på FVK? Kan de det?

Blir du i forholdet, så blir du mer traumatisert, og så blir du til slutt så ødelagt at ungene må være med denne mannen 100% fordi du knapt klarer å ta vare på deg selv.

Anonymkode: 59d9e...17b

• Liker 6
Skrevet

Om mannen har så dårlig oppførsel ovenfor barna at du får traumer av det, syns jeg virkelig synd i barna som må leve oppi dette. 

Anonymkode: 2d29a...b6a

• Liker 5
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for brukerangrep og svar til dette + avsporinger

Vintermorgen, mod

Skrevet

Hvis DU har traumer for hva han har gjort mot ungene dine. Hva tror du ungene dine har???

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis DU har traumer for hva han har gjort mot ungene dine. Hva tror du ungene dine har???

Det er akkurat det jeg har sagt til terapauten at jeg er bekymret for

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er akkurat det jeg har sagt til terapauten at jeg er bekymret for

og så fortsetter du bo med mannen...

Anonymkode: 13cb7...04b

Skrevet

Er denne terapeuten utdannet psykolog? Terapeut er dessverre ikke en beskyttet tittel.

Anonymkode: 105bb...8e5

Skrevet

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er denne terapeuten utdannet psykolog? Terapeut er dessverre ikke en beskyttet tittel.

Anonymkode: 105bb...8e5

AnonymBruker skrev (1 time siden):

og så fortsetter du bo med mannen...

Anonymkode: 13cb7...04b

Ja han er terapaut, da jeg fortalte hvordan jeg har det etter mange år med sinne og depresjon hos mannen sa han at dette var ganske mye å ta tak i..

Hvorfor jeg ikke har gått; jeg har vært redd for å gå fordi jeg har vært i krisemodus - brukt energien på å prøve å holde familien sammen, så glad som mulig og prøve å ta vare på barna. Nå har han blitt bedre og jeg innser at barna kan få det fint selv om vi skilles og de får to hjem (altså selv om jeg ikke er der når de er hos faren). Men siden det har blitt bedre har jeg jo ikke noe «god grunn» til å gå - bortsett fra at jeg har rett og slett vært så sliten og lei at jeg nå ikke har følelser for ham lengre. Og da er det mulig at jeg og barna (og evt han) faktisk får det bedre hvis vi skiller lag.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...