Dundre Skrevet 26. august 2021 #1 Del Skrevet 26. august 2021 Som oversikten sier: hvordan ser det gyldige eu/EØS-passet ut? Og snakker da selvfølgelig om koronapassset. Endrer det utseende en uke etter 2.vaksinedose, på noe vis? Det norske er jo tydelig, med rød og X, vs grønt og ✔️. Men finner ingen bilder som tydelig viser at eu/eøs’en er blitt godkjent. Prøver å veilede mine foreldre, men siden jeg ikke har fått 2.dose selv enda, så har jeg ikke noe å vise til heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 26. august 2021 #2 Del Skrevet 26. august 2021 Av en eller annen grunn så er det blått. (EU-fargen, antagelig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dundre Skrevet 26. august 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2021 Sitronmelisse skrev (2 minutter siden): Av en eller annen grunn så er det blått. (EU-fargen, antagelig.) Ja, det vet jeg. Men det var jo blått selv om jeg ikke hadde fått vaksine også. Endrer det ikke utseende? Er det kun infoen i qr-koden som er avgjørende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 26. august 2021 #4 Del Skrevet 26. august 2021 Dundre skrev (1 minutt siden): Ja, det vet jeg. Men det var jo blått selv om jeg ikke hadde fått vaksine også. Endrer det ikke utseende? Er det kun infoen i qr-koden som er avgjørende? Ja, når du nevner det så tror jeg mitt EØS-pass har vært blått hele tiden. Men etter fullvaksinering står det en "Gyldig til"-dato på den samme siden. Den tror jeg ikke stod før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg