Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Har opprettet en konto på ebay, har tenkt på det lenge, og du og du så gøy! Litt nervepirrende også, vil jo gjerne vinne det jeg byr på. Flere som bruker eBay? Hva handler du der?
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Bruker ebay ja.. Akkurat nå er jeg litt hektet.. Kjøpte akkurat knotter til en kommode som jeg pusser opp, og byr på (ny) sminke.. Spennende ja Og dyrt i lengden..men men.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Ja ser for meg at dette blir en dyr hobby, gitt.. Men du finner jo hva det måtte være der, utrolig praktisk og greit!
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Ja ser for meg at dette blir en dyr hobby, gitt.. Men du finner jo hva det måtte være der, utrolig praktisk og greit! ← Det er helt utrolig hva man finner der. Sånn som de knottene jeg kjøpte. Var innom ørten butikker uten å finne det jeg ville ha, men et lite søk på ebay førte meg rett til en forhandler. Og så mye billigere som de var på ebay gitt. Men det er jo mye rart der også.. Ser det er folk som selger brukt sminke og undertøy blant annet.. :icon_neutral:
momo Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 Jeg og har dilla på ebay. Jeg har kjøpt en del ole brum babyklær, klær til meg selv, klær til dattra mi, har kjøpt ny vogn, ny sminke og hud og hårprodukter. Er jo mye penger og spare, hvis man ikke tar helt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå