AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 må det ikke etterhvert tynnes ut i rekken tilgjengelige menn? mtp at så mange menn taper i samfunnet ift jobb, utdannelse, kriminalitet, misbruk og en god del menn drar til thailand, hvorfor har damer fremdeles så mye makt på markedet? Anonymkode: 33fa5...ed0
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 De som drar til Thailand var aldri på samme markedet. Anonymkode: 5c110...481 21
Gjest Alterego666 Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Mange menn? Jeg kjenner ingen. Dette påvirker ikke det kjønnsmarkedet jeg har kjennskap til.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Jeg er mann og jeg kjenner ingen menn som har dratt til Thailand. Hva er statistikken på antall menn som reiser til Thailand og henter seg kone? Anonymkode: 64d3f...148 9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 De mennene som reiser til Thailand er usynlige for kvinner i utgangspunktet. Deres fravær merkes ikke i datingmarkedet. Anonymkode: 169f2...a87 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 Fordi hvis det ikke er tilgjengelig en aktuell mann velger man gjerne heller å være alene. Anonymkode: 6bc19...1cf 11
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 Fordi vi fortsatt har valget om å bare være alene. Hvis jeg må velge mellom tre helt uaktuelle potensielle kjærester, la oss si en aktiv rusmisbruker, en mannssjåvinist og en som ønsker seg en ubetalt hushjelp han også kan ligge med, så velger jeg jo bare å ikke være alene. For min del har jeg det uansett ikke bra i et dårlig forhold, da har jeg det mye bedre når jeg er singel, altså er valget enkelt. For ordens skyld kjenner jeg svært få som har reist til Thailand eller lignende land for å hente seg dame, ingen av disse har noensinne vært spesielt aktive på datingmarkedet her hjemme eller partnere som generelt sett anses som attraktive. Anonymkode: 9a8af...c56 10
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #8 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi vi fortsatt har valget om å bare være alene. Hvis jeg må velge mellom tre helt uaktuelle potensielle kjærester, la oss si en aktiv rusmisbruker, en mannssjåvinist og en som ønsker seg en ubetalt hushjelp han også kan ligge med, så velger jeg jo bare å ikke være alene. For min del har jeg det uansett ikke bra i et dårlig forhold, da har jeg det mye bedre når jeg er singel, altså er valget enkelt. For ordens skyld kjenner jeg svært få som har reist til Thailand eller lignende land for å hente seg dame, ingen av disse har noensinne vært spesielt aktive på datingmarkedet her hjemme eller partnere som generelt sett anses som attraktive. Anonymkode: 9a8af...c56 Dette Anonymkode: 43d82...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #9 Skrevet 26. august 2021 Det er i dag flere menn enn kvinner i Norge, primært pga innvandring, og overskuddet av menn er størst i typisk reproduktiv alder. Menn i nær sagt alle aldersgrupper går etter unge kvinner, og tror åpenbart at det er en overflod av unge og vakre kvinner som er gira på sex men som aldri "puler rundt", flerfoldige slike kvinner for hver eneste mann. Virkeligheten er stikk motsatt: For hver unge og attraktive kvinne finnes det en drøss med alle slags menn i alle slags kategorier som er interessert. Anonymkode: 54ec5...262 8
Gjest På druen Skrevet 26. august 2021 #10 Skrevet 26. august 2021 Fordi vi kan. Mange kvinner velger heller å være alene enn å ta til takke (selv om flere kvinner faktisk tar til takke ). I Norge er dette mulig for kvinner.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #11 Skrevet 26. august 2021 De som drar til Thailand var aldri med i ligningen. Kvinner har nok velge mellom uten dem i pool-et. Anonymkode: c1ae9...1a8 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #12 Skrevet 26. august 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er i dag flere menn enn kvinner i Norge, primært pga innvandring, og overskuddet av menn er størst i typisk reproduktiv alder. Menn i nær sagt alle aldersgrupper går etter unge kvinner, og tror åpenbart at det er en overflod av unge og vakre kvinner som er gira på sex men som aldri "puler rundt", flerfoldige slike kvinner for hver eneste mann. Virkeligheten er stikk motsatt: For hver unge og attraktive kvinne finnes det en drøss med alle slags menn i alle slags kategorier som er interessert. Anonymkode: 54ec5...262 Haha, så sant Anonymkode: bc2e3...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #13 Skrevet 26. august 2021 En særdeles oppkonstruert problemstilling. Anonymkode: 217ea...9b1
Majer Skrevet 26. august 2021 #14 Skrevet 26. august 2021 Ikke at jeg er helt enig med deg, men for å svare på spørsmålet så tar vi inn flere mannlige flyktninger enn kvinnelige. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #15 Skrevet 26. august 2021 Majer skrev (3 minutter siden): Ikke at jeg er helt enig med deg, men for å svare på spørsmålet så tar vi inn flere mannlige flyktninger enn kvinnelige. Det er fordi SV-kvinner vil ha litt mer maskuline menn. Anonymkode: c1ae9...1a8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #16 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): De som drar til Thailand var aldri på samme markedet. Anonymkode: 5c110...481 Dette. Jeg kjenner to stk som lever i lykkelige ekteskap med damer fra Thailand. Gjengangeren er at disse er oppegående, smarte, gode menn som er over gjennomsnittet interessert i Asia, asiatisk mat og kultur. Kona er like gammel, og de driver felles foretak der begge drar lasset sammen. De andre jeg kjenner er enten arbeidsledige eller trygdede/lavtlønte, alkoholiserte og marginaliserte. Kona er helt annet sted på skalaen enn de selv, og gjerne MYE yngre. De har ingen respekt for dama og behandler henne som dritt. Så nei, de har aldri vært på noe som helst marked før de hentet seg dame fra Thailand. Derfor tynnes ikke rekkene, fordi disse mennene aldri har stått i en rekke før. Anonymkode: e0370...000 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #17 Skrevet 26. august 2021 De mennene jeg kjenner som har dratt til Thailand er alle sammen over 50, med alkoholproblemer og manglende hygiene. At de drar og får seg dame er trist for damene, men ikke noe tap for min del. De unge mennene jeg kjenner som har dame fra Thailand og lignende stedet har alle møtt hverandre og blitt forelsket, og det er bare bra. Anonymkode: b4414...bad 4
Gjest TheCatLady Skrevet 26. august 2021 #18 Skrevet 26. august 2021 Fordi det ikke er 'så mange menn'. Det fremstilles sånn her inne og teite innlegg fra enkelte der de kommer med "trusler" om at ingen vil ha norske kvinner og at utenlandske kvinner er best. Det er kun en liten andel menn som drar til Thailand for å finne seg dame, men de fleste menn gjør faktisk ikke det. Nå snakker jeg ikke om de som tilfeldigvis traff hverandre på ferie eller traff hverandre sånn som andre treffer hverandre. Slik jeg leser det så menes det menn som drar til Thailand kun for å finne dame. De mennene jeg vet om som har gjort det har vært menn som kvinner generelt ikke er interessert i eller så bor de ute på bygda de kvinnene gjerne flytter fra. De fleste norske menn er sammen med norske kvinner. Det er akkurat som man skulle påstå at selv om en liten andel norske kvinner drar til Tyrkia for å finne seg mann så gjør det at det tynnes i rekkene for antall kvinner menn har å velge i.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #19 Skrevet 26. august 2021 Det er flere menn som innvandrer til Norge enn som utvandrer. Så det er fortsatt mannsoverskudd og det øker hele tiden. Særlig er overskuddet av menn stort i yngre aldersgrupper. Anonymkode: 4e869...5aa
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #20 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er fordi SV-kvinner vil ha litt mer maskuline menn. Anonymkode: c1ae9...1a8 Blir man maskulin av krigstraumer? Anonymkode: 185a1...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå