Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta koronavaksinen bak mannens rygg. Han sier jeg ikke får lov, han er redd for at jeg skal bli syk eller dø. Jeg personlig er ikke nevneverdig redd for å dø. 

Det ligger mye bak og jeg har besluttet å ta den, uten å prøve å diskutere med ham igjen. Jeg når ikke inn. 

Er det dårlig gjort? Jeg blir sikkert syk med feber på dose to.. 

Anonymkode: 47488...b31

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du spørre mannen din hvilken verden han lever i, som tror at han har bestemmelsesrett over din, eller noen andre sin, kropp. For det har han nemlig ikke. Så dette er ikke noe du skal behøve å diskutere med han, du bestiller deg helt enkelt en vaksinetime, tar den, og forteller mannen din at du nå er vaksinert når det er gjort. 

Ferdig snakka. 

Anonymkode: a30b8...9c0

• Liker 39
Skrevet

Ta vaksinen. Ikke alle som blir dårlige heller om du er redd for det. Jeg tok dose to i går, og er helt fin.

Anonymkode: 80220...30f

• Liker 18
Skrevet

Han kan jo ikke bestemme over din helse på denne måten. Ta vaksinen du.

• Liker 26
Skrevet

Hva gjør han om du tar den da? Gå fra han! Du bestemmer no virkelig over deg selv! 

• Liker 7
Skrevet

Bare gå og ta den. Han har selvsagt ingen rett til å bestemme over deg. Når du har tatt den kan du om du vil bare si det. Det jo ditt valg. Du kan ikke akseptere at han sier ting som at du ikke får lov. 

Anonymkode: c7c71...26a

• Liker 6
Skrevet

Da gjør jeg det kanskje.. Er det lov å ta med baby? 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da gjør jeg det kanskje.. Er det lov å ta med baby? 

Ja du kan selvsagt ta med babyen din.

Anonymkode: c7c71...26a

• Liker 18
Skrevet

Ta vaksinen foran hans rygg. Hvorfor er han redd for at du skal dø av vaksinen og ikke av viruset. Begge deler er meget lite sannsynlig, men fullstendig mikroskopisk når det gjelder vaksinen. Og han har jo uansett ingen medbestemmelsesrett. 

Anonymkode: 2ba64...766

• Liker 13
Skrevet

Hadde tatt den og sagt at i dag har jeg tatt første dose når jeg kom hjem. 

• Liker 4
Skrevet

Å ta vaksinen er en privatsak og ikke noe han bestemmer. 

• Liker 9
Skrevet
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Hadde tatt den og sagt at i dag har jeg tatt første dose når jeg kom hjem. 

Enig. Det er klart du bestemmer dette selv. Men å holde noe slikt skjult for en ektefelle synes jeg ikke høres ideelt ut. Mannen din bør tåle sannheten - at du bestemmer over deg selv, og tar valget selv. Hvorfor vurderer du å holde det skjult?

Anonymkode: 34f06...fea

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde tatt begge og informert om det i testamentet 😄

• Liker 12
Skrevet

Han bestemmer selvsagt ikke det over deg. Med mindre det er et eller annet som tilsier at du overhodet ikke bør ta den, og at sjansen for at spesifikt du dør, er høy (feks alvorlig allergi for en av stoffene). Han bestemmer ikke da heller, men da forstår jeg bekymringen i det minste. 

Anonymkode: d23f8...34d

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde aldri i mitt liv akseptert at han bestemte over meg og det skal ikke du gjøre heller. Ta vaksinen og fortell han det etter siste dose 😊

• Liker 7
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å ta koronavaksinen bak mannens rygg. Han sier jeg ikke får lov, han er redd for at jeg skal bli syk eller dø. Jeg personlig er ikke nevneverdig redd for å dø. 

Det ligger mye bak og jeg har besluttet å ta den, uten å prøve å diskutere med ham igjen. Jeg når ikke inn. 

Er det dårlig gjort? Jeg blir sikkert syk med feber på dose to.. 

Nei, det er intelligent gjort. 

Anonymkode: 5ace7...21a

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig skal ikke mannen din bestemme dette!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...