Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #1 Del Skrevet 23. september 2005 Har gått på p-piller i to måneder nå. Siste mensen jeg hadde i den pillefrie uken var veldig rar, litt brun og gammel. Men den varte i ca. 7 dager, så da kan den vel karakteriserer som en mens? Nå har det gått en uke siden jeg var ferdig med blødningen, men jeg har fortsatt LITT (ikke slik som jeg vanligvis pleier å ha) vondt i nederte delen av magen (menssmerter). Har hørt at det er graviditetssymptomer, og blir litt bekymret. Dessuten er jeg kvalm. Har tatt pillen til tiden, ikke kastet opp eller hatt diarè. Er det en bivirking av p-pillene eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #2 Del Skrevet 23. september 2005 hvis du fortsatt har litt mens, er det vel grunn til å tro at det faktisk er menssmerter du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #3 Del Skrevet 23. september 2005 Det er en uke siden jeg ble ferdig med blødningen, altså to uker siden jeg fikk den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 23. september 2005 #4 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg hadde tatt en test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #5 Del Skrevet 23. september 2005 Ja, jeg får vel kanskje gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 23. september 2005 #6 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg gikk på p-piller. Blødde når jeg skulle. Plutselig fikk jeg småblødninger utenom da jeg skulle og vondt i magen. Jeg fikk høre at dette var normalt når man går på piller. Jeg hadde akkurat byttet merke, og har ikke opplevd det med andre merker. Jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. september 2005 #7 Del Skrevet 23. september 2005 Trådstarter: Er i samme situasjon akkurat nå, så tenkte jeg skulle ta en test. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå