Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For Ca 4 måneder sida hadde jeg sex med exen til venninna mi. Venninna mi og jeg gikk i samme klasse og vi har sånn passe kontakt. Vi snakker ikke sammen, men skriver bursdagsmeldinger. Jeg har hatt en liten av og på forelskelse for gutten siden i mange år ( går vg1 nå) og de var sammen i Ca et år. Jeg hadde et vedlig lav punkt i livet mitt da jeg gjorde det. (3 ganger). Vi gjorde det Ca 8 måneder etter de slo opp. Ingen vet om det utenom han og meg. Jeg får helt vondt av å skrive det fordi jeg får så dårlig samvittighet. Jeg tenkte på en måte aldri på konsekvensene og nå har jeg lært. Jeg går rundt å stresser i perioder om at han sier noe. Før vi gjorde noe snakket jeg om han til vennene mine. De mente jeg burde gå for det, men jeg fortalte dem forsatt ikke noe. Jeg har møtt en ny gutt de siste og er bare redd for at om dette kommer ut så vil det påvirke han negativt. Vil ikke at folk skal dømme meg og han for det på en måte. Jeg vet jeg gjorde et fryktelig val, men jeg har så mye angst for at dette skal komme ut. Hva skal jeg gjøre? Vil bare ikke såre noen for mine dårlige handlinger. Spessielt ikke «venninna»

Anonymkode: 15ecd...cf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: ddcaa...1ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: ddcaa...1ed

16

Anonymkode: 15ecd...cf6

Skrevet

Dette er en ikke-sak. Det var slutt med han og venninna. Ergo er han fritt vilt. Dessuten valgte også han å ha sex med deg. Og siden det er så lenge siden det skjedde og han ikke har sagt noe tviler jeg på at han kommer til å si noe fremover heller. Gutter risker ikke like mye som jenter. Og uansett om han skulle si noe har ingen av dere gjort noe galt. 

Dette skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Det er i fortiden og nå er det på tide å se fremover. 

Anonymkode: 99862...2b0

Skrevet

Du har et helt liv på å kjenne på skyld om du ønsker det, mitt beste råd er å drite i det å gå videre. Slutt å angre på ting du gjør, trekk på skuldrene, ta med deg lærdommen videre og lev! Livet er til for å nytes, ikke begrenses av tenk-hvis-om bare... 

Skrevet

Når du er eldre kommer du til å tenke tilbake på hvor stresset du var og le av det. Hadde det vært exen til bestevennen din hadde det kanskje ikke vært så lurt, men når det er en du så vidt har kontakt med så er det ikke noe å stresse over. Det er også et begrenset antall gutter på skolen din så man må regne med litt overlapping. 

Stress ned og nyt ungdomstiden! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er en ikke-sak. Det var slutt med han og venninna. Ergo er han fritt vilt. Dessuten valgte også han å ha sex med deg. Og siden det er så lenge siden det skjedde og han ikke har sagt noe tviler jeg på at han kommer til å si noe fremover heller. Gutter risker ikke like mye som jenter. Og uansett om han skulle si noe har ingen av dere gjort noe galt. 

Dette skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Det er i fortiden og nå er det på tide å se fremover. 

Anonymkode: 99862...2b0

For en 16 åring så er dette en big deal. De har andre "dustete" regler på slike ting. Har ei datter som nå akkurat har blitt 18 og dette har vært ett helsike blant de jentene som har forelsket seg på kryss av vennskap. 

Jeg synes heller ikke du skal ha dårlig samvittighet for dette. Og dette er ikke noe som kommer til å forfølge deg videre i livet. Kan være litt dritt akkurat nå. Men det går over. Men best er jo å ha kommunikasjon med venninner og kjæreste. 
Hvis man skal følge disse reglene så er det fort ganske mange gutter man ikke "har lov" til å være sammen med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...