AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Er dette en bedre løsning enn butt plug første gangen? Livredd for at en plug skal være vond å få ut... Meninger? Anonymkode: 91c74...4b9
Gjest Alterego666 Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Det er én måte å finne det ut på….
Doktor Dyregod Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Ikke tenk form i første omgang. Tenk størrelse. Begynn med de små du. Så går det nok bra 2
LiseOslo Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Størrelse er det som betyr noe i begynnelsen, litt vanskelig å se utfra bildet hvor stor den er. Start med en finger, og masse glidemiddel. Når du er vant til det så prøv to fingre, eller en liten dildo (eller en sånn du posted bilde av) En vanlig buttplugg har ofte ganske stor diameter er nok ikke noe å begynne med.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 34 minutter siden, LiseOslo said: Størrelse er det som betyr noe i begynnelsen, litt vanskelig å se utfra bildet hvor stor den er. Start med en finger, og masse glidemiddel. Når du er vant til det så prøv to fingre, eller en liten dildo (eller en sånn du posted bilde av) En vanlig buttplugg har ofte ganske stor diameter er nok ikke noe å begynne med. Jeg forstår ingneting av din siste påstand. Buttplugs kan man få i ALLE størrelser, alt fra små, smale begynnerplugs til massive plugs. Anonymkode: 38268...e4e 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 Å få den ut er lettere. Du slapper av etter å ha hatt pluggen inne en stund, og det føles mer naturlig å presse når ting skal ut. For meg er riktig størrelse den som ikke bare plutselig plopper ut av seg selv, under samleie. De minste gjør gjerne det. Anonymkode: b87a1...5f1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 Jeg har den i metall(?) versjonen, anbefaler den fordi silikon osv er mer vondt å få ut. Min heter Soltado eller noe sånt, fås på Kondomeriet under deres nye serie. Men - nei, denne anbefaler jeg ikke til helt nybegynner om du ikke driver med analplay allerede. Den er 🌟om man har litt erfaring med synes full penetrering er hakket for mye. Hadde kjøpt en litt mindre til første tiden Anonymkode: 9b37a...6f7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 Det er og blir en gåte at noen skal «trene» kroppen i å tåle ubehag som ikke har noe som helst fornuftig formål. Hva i himmelens navn er poenget? Å leve opp til andres forventninger? Anonymkode: eb6a9...b74
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #10 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er og blir en gåte at noen skal «trene» kroppen i å tåle ubehag som ikke har noe som helst fornuftig formål. Hva i himmelens navn er poenget? Å leve opp til andres forventninger? Anonymkode: eb6a9...b74 For meg er slike innlegg som ditt en mye større gåte. Hva vet du om bakgrunnen? Anonymkode: b87a1...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå