AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Jeg er i overgangsalderen. Har et vilt godt sexliv. Er så forelsket i en mann som er fantastisk. Jeg blir veldig våt ytterst og litt inn. Men litt lengre inn er jeg tørr og det blir ubehagelig i lengden og sårt. Kan silikonbasert glidemiddel taes på langt der inne? Kan det taes på timer i forveien og virke uten at det renner ut? Kan det smøres direkte på penis? Anonymkode: bebc7...0a7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Vil anbefale Vivag intimgele. Kanskje best å smøre på penis siden tørrheten er innerst. Andre glidemiddel kan gi meg sopp, men ikke denne. Mener også at vivag har en gele spesielt myntet på overgangsalder. Nå var ikke det direkte svar på spørsmålet ditt, men et tips ihvertfall 😊 Anonymkode: 21e81...da5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Glidemiddel kan jo bli med så langt penis når inn 😄 Jeg smører godt på penis, og en dæsj i åpningen. Så smører penis det videre inn ø, og det blir en del av oppvarmingen 😉 Anonymkode: 71e9e...bf5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil anbefale Vivag intimgele. Kanskje best å smøre på penis siden tørrheten er innerst. Andre glidemiddel kan gi meg sopp, men ikke denne. Mener også at vivag har en gele spesielt myntet på overgangsalder. Nå var ikke det direkte svar på spørsmålet ditt, men et tips ihvertfall 😊 Anonymkode: 21e81...da5 Mener også at jeg har brukt glidemiddel som var i en tube som så ut som en klystertube, altså med laaang innføringstupp. Skal se om jeg finner navnet på den. Den er jo meningen at skal langt inn. Ellers så ville jeg kanskje vente med å bruke det til rett før penetrering mtp fingring og oralsex i og med at du uansett blir våt ytterst. Anonymkode: 21e81...da5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mener også at jeg har brukt glidemiddel som var i en tube som så ut som en klystertube, altså med laaang innføringstupp. Skal se om jeg finner navnet på den. Den er jo meningen at skal langt inn. Ellers så ville jeg kanskje vente med å bruke det til rett før penetrering mtp fingring og oralsex i og med at du uansett blir våt ytterst. Anonymkode: 21e81...da5 https://www.farmasiet.no/catalog/intim-og-underliv/overgangsalder/multi-gyn-actigel-501,5007695/ Den her, det er jo ikke glidemiddel direkte, men det funker som det også. Bare sjekk ut om overforbruk gir uønsket effekt. Anonymkode: 21e81...da5
Syngemann Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 (endret) Om dere har det ved siden av dere, kan dere ta det på når han skal gå dypt. Inn og ut ytterst er godt også for ham, kanten av åpningen som griper rundt penishodet... Så kan dere smøre på middel før han går dypere, eller om det trengs mer. Det kan godt hende det holder å ta noe på hendene og raskt smøre/putte det inn. Ha et enkelt ord du kan si hver gang du trenger glidemiddel, så går det fort av seg selv. Etter inn og ut ytterst en stund og dere føler dere klare til dypere, raskt på med middel før han går lenger inn i deg. Min erfaring er at dette har fungert fint med vannbasert glidemiddel også. Veksle mellom ytterst og dypt gjennom sexen. Endret 26. august 2021 av Syngemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå