AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Skal begynne på folkeuniversitetet, skal på samlinger i Sandefjord. Har aldri vært der før, finner egentlig ikke noe særlig hoteller der på booking, bare to stykk? Er det store avstander der? Ser at ingen ligger i nærheten av folkeuniversitetets lokaler.. Bør jeg heller satse på å overnatte i Oslo? Reiser via Oslo uansett, men det blir jo litt seint på kvelden så hadde vært greit å overnatte i nærheten.. Anonymkode: 5a6cc...140
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Folkeunversitetet ligger et stykke utenfor sentrum av Sandefjord. Hvordan kommer du deg til Sandefjord? Hvis du tar toget, så er det hotell ikke så langt fra togstasjonen. Da kan du overnatte der og ta taxi (og kanskje buss) opp til studiestedet. Kjører du bil, så er Torp hotell like ved E18. Det er ca 10 min før Folkeuniversitetet med bil. Anonymkode: c5639...1bb
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Folkeunversitetet ligger et stykke utenfor sentrum av Sandefjord. Hvordan kommer du deg til Sandefjord? Hvis du tar toget, så er det hotell ikke så langt fra togstasjonen. Da kan du overnatte der og ta taxi (og kanskje buss) opp til studiestedet. Kjører du bil, så er Torp hotell like ved E18. Det er ca 10 min før Folkeuniversitetet med bil. Anonymkode: c5639...1bb Jeg flyr til Oslo å tar tog til Sandefjord.. okei, da får jeg sjekke ut det hotellet 😊 takk😊 Anonymkode: 5a6cc...140
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg flyr til Oslo å tar tog til Sandefjord.. okei, da får jeg sjekke ut det hotellet 😊 takk😊 Anonymkode: 5a6cc...140 Bare et tips til. Siden du skal fly: Har du vurdert å fly til Sandefjord lufthavn Torp i stedet? Da er du mye nærmere Folkeuniversitetet med en gang, og kan overnatte på Torp Hotell som jeg nevnte. Hvis du ikke flyr fra Evenes, Trondheim, Bergen, Tromsø, Bodø eller Stavanger, så må du dessverre mellomlande på et av de stedene. Det kan likevel lønne seg tidsmessig i forhold til å dra helt fra Gardermoen. Anonymkode: c5639...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå