Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt på parterapi, men det koster jo 2000-2500 per time de jeg har funnet. 
Regner med at vi kommer til å trenge minst ti timer, sikkert flere, så man blir jo ruinert…

Det aller viktigste er jo at man faktisk får den hjelpen man trenger! Men det er jo fint om man kan få noen som ikke er fullt så dyre, men som er dyktige! 

Er det noen som kjenner til noen GODE parterapeuter i Oslo eller omegn (vi kan reise øst/vest/nord/sør en halvtime, om noen kjenner noen dyktige!) som ikke er fullt så dyre? 

Anonymkode: 94320...5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har sett litt på parterapi, men det koster jo 2000-2500 per time de jeg har funnet. 
Regner med at vi kommer til å trenge minst ti timer, sikkert flere, så man blir jo ruinert…

Det aller viktigste er jo at man faktisk får den hjelpen man trenger! Men det er jo fint om man kan få noen som ikke er fullt så dyre, men som er dyktige! 

Er det noen som kjenner til noen GODE parterapeuter i Oslo eller omegn (vi kan reise øst/vest/nord/sør en halvtime, om noen kjenner noen dyktige!) som ikke er fullt så dyre? 

Ta kontakt med FVK (familievernkontor): har dere barn har dere prioritet der! og det er GRATIS.

jeg og mannen har gått der on and off i noen perioder over 3 års tid. Bytta terapeut underveis. Først fikk vi ei som vi ikke var så fornøyd med, og så fikk vi 2: en mann og en dame sammen. De var flinke. Men vi fikk ikke riktig så hyppig som jeg ønsket. kanskje 4-6 uker mellom hver gang. SYnes det har vært nyttig for oss, iaf..

Anonymkode: 41069...e62

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta kontakt med FVK (familievernkontor): har dere barn har dere prioritet der! og det er GRATIS.

jeg og mannen har gått der on and off i noen perioder over 3 års tid. Bytta terapeut underveis. Først fikk vi ei som vi ikke var så fornøyd med, og så fikk vi 2: en mann og en dame sammen. De var flinke. Men vi fikk ikke riktig så hyppig som jeg ønsket. kanskje 4-6 uker mellom hver gang. SYnes det har vært nyttig for oss, iaf..

Vi har barn på hver vår kant, men ikke sammen. Vi er særboere når vi har barn og samboere når vi ikke har barn. 
Vi må derfor ta det privat. 

Skrevet

Ingen her inne som har vært i parterapi i Oslo eller omegn? 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi har barn på hver vår kant, men ikke sammen. Vi er særboere når vi har barn og samboere når vi ikke har barn. 
Vi må derfor ta det privat. 

Det er ikke et hinder for å bruke Familievernkontoret. 

Anonymkode: 24932...b76

• Liker 1
Skrevet

Vi gikk til en som heter Kent eller Kevin eller noe. Han ville filme alt sammen og ha rettighetene til materialet. Han sa noe om at han har vært i kontakt med NRK i forbindelse med å sende det på TV, men det sa han ingenting om før parterapien var over 😑

Anonymkode: a8d48...b2f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi gikk til en som heter Kent eller Kevin eller noe. Han ville filme alt sammen og ha rettighetene til materialet. Han sa noe om at han har vært i kontakt med NRK i forbindelse med å sende det på TV, men det sa han ingenting om før parterapien var over 😑

Anonymkode: a8d48...b2f

haha good one

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ikke et hinder for å bruke Familievernkontoret. 

Anonymkode: 24932...b76

Så fint å vite. Takk for svar. Jeg kan undersøke det! 😊

Jeg har lest mye, jeg har tilegnet meg mye kunnskap. Men det fungerer ikke helt å være sin egen terapeut, så jeg tror allikevel vi trenger en nøytral part for å få på plass litt grunnleggende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...