Gå til innhold

Program som regner ut kalorier?

Catlin

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt det berømte nye-og-bedre-livet. Jeg har maaange kilo som må bort. En venninne av meg regnet ut hvor mye kalorier jeg hadde fått i meg på en "gjennomsnittsdag". Dette var en typisk dag for meg mht hvor mye jeg spiste. Da hadde jeg fått i meg ca 1500 kalorier - noe som er for lite når man ammer. Jeg burde opp i ca 18-1900. Jeg gikk på grethe roede for noen år siden. Der hadde jeg også problemer med å få i meg nok mat. Også synes jeg det blir for mye styr å skulle regne kalorier. Kanskje den biten blir litt lettere hvis det kan gjøres på data? Så jeg lurer på om det finnes et nettsted eller et gratis program der man bare kan putte inn hva man har spist - også får man utregnet hvor mye kalorier dette utgjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ligger jo matvaretabeller rundt på nett, søk i google.

Ellers har bokhandelen en liten sak som heter "kaloriteller'n" eller noe lignende.

Grete Roede skal starte vektklubb gratis, vet ikke hvordan den blir og når den åpner, men du kan jo gå inn på nettsidene å se.

Det programmet jeg liker aller best er somebody.no, men det er også det dyreste. Slipper å veie mye mat og utrolig oversiktlig og greit.

Legger inn skiver, dl, stk,ss eller annet.

Så har du vgs vektklubb og dbs litt lettere, billigere løsninger der du får lagt inn kalorier.

Og amerikansk har du www.fitday.com, det er gratis, men der er det lite norske varer da. Har du pakka på det du spiser hvor det står næringsinnhold kan du legge det inn selv og så opp kalorier. Der kan du også legge inn trening så det blir trukket fra totalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...