Gjest CEL. ikke pålogget Skrevet 6. oktober 2002 #1 Skrevet 6. oktober 2002 Er det noen som vet noe om denne? http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...005473568b5b458 CEL.
jordbær Skrevet 9. oktober 2002 #3 Skrevet 9. oktober 2002 Hei! Jeg har en slik en! Kan anbefale den på det sterkeste. Bare spør i vei, så ska jeg forsøke å svare så godt som mulig! 8)
CEL. Skrevet 9. oktober 2002 #4 Skrevet 9. oktober 2002 Hei Jordbær! Man må ha brenner for å legge musikk inn på mini-cd'en, stemmer ikke det? Kan man bruke en 'vanlig' cd-brenner eller må man ha en spesiell en til mini-cd? Kan man få kjøpt mini-cd'er som man kan ta opp musikk flere ganger (rewritable)? Lyd og slikt er du fornøyd med det?
jordbær Skrevet 9. oktober 2002 #5 Skrevet 9. oktober 2002 Hei Cel:) Skal forsøke så svare jeg... Du trenger bare en vanlig CD-brenner. Men ja, du må ha en CD-brenner. Brenner på akkurat den samme måten som vanlige CDer. Du kan også selv velge om du vil brenne MP3filer eller "vanlig" lyd-CD. Hvis du velger vanlig lyd-CD kan du selvfølgelig spille av den i alle vanlige CD-spillere. Dette er bare en "forminsket" CD. Det er ikke noe mer dilldall med den. Bare veldig kjekt at den er så liten søt:) Jeg har ikke sett RWCD-er til den. men det er mulig det kommer i fremtiden/allerede fins. Jeg bruker bare de små CD-ene. Lydkvaliteten er veldig bra, men du burde kanskje vurdere å bytte ut det standard-headphone-settet som følger med. De er ikke av topp kvalitet. Og hvis du ønsker bedre lyd kan dette være greit å gjøre. Jeg syns absolutt den CD/MP3-spilleren er verdt pengene.
Gjest CEL ikke pålogget Skrevet 10. oktober 2002 #6 Skrevet 10. oktober 2002 Hei! Ja, den er jo utrolig billig! 890 kroner for en slik spiller som atpåtil har vært best i test på dinside.no er jo nesten for godt til å være sant. Jeg har bursdag om to uker, så jeg skal ønske meg den! Vi har ikke CD-brenner da, men det får vi låne av naboen inntil vi får kjøpt oss selv. Tusen takk for svar! Mvh CEL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå