Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjenoppdaga barndommens favorittspill. Det gamle ligger på hytta, og jeg vil gjerne ha et hjemme og. Har vært innom etpar bokhandler, men de har bare barneutgave, i fine farger og med store brikker. Jeg vil ha "voksenversjonen", mest lik den gamle, helst med trebrikker. Noen som vet hvor jeg kan får tak i det i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.brettspill.no kanskje?

Avalon

Outland

Mer velassorterte bokhandlere?

Skrevet

Stort utvalg i spill (ikke bare for små barn) finner jeg på LEKEbutikker heller en bokhandlere her i byen i alle fall.

Skrevet

Takk skal dere ha. De har det på brettspill.no, men det står ikke hva slags brikker det er på den vanlige utgaven. Får nok sjekke etpar fler bokhandler og lekebutikker ja.

Skrevet
Får nok sjekke etpar fler bokhandler og lekebutikker ja.

Hvis ikke de har det inne, kan de helt sikkert bestille det for deg! :)

Skrevet

Jeg vet at Norli bokhandlene skal ha det inne. Så forresten at de solgte det på tilbud i Asker...

Skrevet

Jeg fant det på en lekebutikk ja. Det pussige er at jeg også fant det på Norli, men til en helt annen pris! På Norli skulle de ha 545 kroner, mens lekebutikken skulle ha 299 kroner. Tror jeg vet hvor det blir handling ja :sjarmor:

Skrevet

229 kroner på Clas Ohlson :) Original utgave, hvis du skulle undre.

Skrevet

På Norli i Asker hadde de vanlig Scrabble til kr 150,-! Kanskje det er en luksus utgave til kr 545? Det så ut som helt vanlig Scrabble i Asker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...