Gå til innhold

Får ansatte på Coop, kiwi, rema osv extra rabatt når de handler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ansatte extra rabatt når de handler? Typ feks extra trumfpoeng på kiwi og mer medlemsrabatt på coop? 

Anonymkode: 55e78...45b

Skrevet

Jobber i kiwi og vi får absolutt ingenting. Null ansattfordeler.

Anonymkode: caf73...265

• Liker 15
  • Hjerte 1
Skrevet

Da jeg jobbet på spar fikk vi ekstra trumf, husker ikke akkurat hvor mye, men husker at det var ganske mye bedre enn den vanlige trumf bonusen. 

Da jeg jobbet i rimi var det 5% bonus på alt vi handlet. 

Anonymkode: 4aa50...73d

• Liker 4
Skrevet

De som jobber over en viss stillingsprosent får høyere coop bonus. Eller det var slik da jeg sluttet i 2012, mulig det er endret

Anonymkode: 7beed...4f9

Skrevet

Spar får ekstra trumfpoeng

• Liker 1
Skrevet

Joker får ekstra Trumf.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jobber i kiwi og vi får absolutt ingenting. Null ansattfordeler.

Anonymkode: caf73...265

Har ikke dere ett ganske bra utdanningsprogram hvor dere får dekket kurs, fagbrev og videreutdanning ?

Anonymkode: 26932...9d7

• Liker 10
Skrevet

Coop xtra og ingen fordeler. Tvert om tunge dager og ofte må jeg bli igjen en 10-15 min hver vakt uten overtid. 

Anonymkode: 4f35a...378

• Liker 3
Skrevet

Spurte en som jobbet i Rema om dette en gang, hun sa de fikk ingen fordeler. Hun jobbet riktignok kun deltid, så vet ikke om det er forskjell om man jobber fulltid.

Anonymkode: 9bcab...129

Skrevet

Har jobbet både i Coop og Norgesgruppen, null rabatter. 

Anonymkode: 7904b...f67

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jobber i Coop. Får 5 % kjøpeutbytte. Vanlige kunder får 2%.

Endret av robot91
  • Liker 4
Skrevet

Har tidligere jobbet både på matbutikk og kiosk. I matbutikken fikk jeg absolutt ingenting utover lønn, mens kiosken bydde på 25% ansattrabatt, gratis slush og brus på vakten, gratis lunsj over et visst antall timer, smaksprøver, testvarer, klær og hva annet man dro med seg hjem helt lovlig. 

Anonymkode: 40150...3d8

• Liker 8
Skrevet

Jeg jobbet for Ica og Rimi tilbake i tid. Ingen fordeler, men de som jobbet i ferskvaren spiste endel "gratis" på jobb, dvs. baguetter og annet som var på vei i søpla pga. dato. Og før de lukket porten til lageret for godt var det mulig både for dumpsterdivere og ansatte å ta med seg f.eks dagsgammelt brød hjem og andre ting som skulle i søpla, men de stengte for det etterhvert desverre, så da ble alt til grisefor. 

Anonymkode: 4bd0f...c2d

• Liker 4
Skrevet
robot91 skrev (1 minutt siden):

Jobber i Coop. Får 5 % kjøpeutbytte. Vanlige kunder får 2%.

Jeg får 1% fra Coop....

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får 1% fra Coop....

Her i Stavanger får vanlig kunder 2 %. Dette bestemmes av samvirkelagene.

Annonse
Skrevet
robot91 skrev (1 minutt siden):

Her i Stavanger får vanlig kunder 2 %. Dette bestemmes av samvirkelagene.

MøkkaCOOP. Forskjellsbehandler kundene altså! 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ikke dere ett ganske bra utdanningsprogram hvor dere får dekket kurs, fagbrev og videreutdanning ?

Anonymkode: 26932...9d7

Det er jo noe helt annet enn hva som er temaet for tråden…

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har tidligere jobbet både på matbutikk og kiosk. I matbutikken fikk jeg absolutt ingenting utover lønn, mens kiosken bydde på 25% ansattrabatt, gratis slush og brus på vakten, gratis lunsj over et visst antall timer, smaksprøver, testvarer, klær og hva annet man dro med seg hjem helt lovlig. 

Forresten, kiosken ga også ansatte fritt og gratis leie av filmer/DVD'er, varer som var utgått på dato/skadet og gratis aviser etter at avisen var blitt "skjært"/tatt ut fra salg.

Fader for en raus arbeidsgiver, ser jeg nå! Jeg hadde jo nesten alltid med meg en pose hjem fra kiosken, ser jeg nå i ettertid. 

Matbutikkene derimot. Nei varer og aviser skal kastet, og ingenting skulle de ansatte få! Alt ansatte tok med seg hjem måtte de ha kvittering på når de gikk ut døra. Elendige og kjipe arbeidsgivere! 

• Liker 9
Skrevet

Jeg har jobbet i to ulike dagligvarebutikker i min tid, riktignok for mange år siden, men det var ikke en krone i ansattrabatter å få, nei.

Skrevet

For mange år siden jobbet jeg i Meny (100%) og da fikk jeg 9% ekstra trumf :)

Anonymkode: 74566...a52

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...