Gå til innhold

Starte opp med Saxenda...klarer liksom ikke å begynne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fikk Saxenda for en uke siden bare for å prøve å se om det er noe som kan virke på meg og min kropp, men da jeg hentet det på apoteket så var det så mye informasjon og det høres så voldsomt og komplisert ut at jeg blir helt stressa.  Noen som kan hjelpe meg å komme i gang med tips og råd, bare tanken på å ordne sprøyta å stikke meg selv gjør at jeg utsetter starten hver dag... :P 

Anonymkode: 55ccf...3cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kommet deg i gang? Det finnes en instruksjonsvideo i pakningsvedlegget til Ozempic. Bruken er lik. 

Det er også en mulighet å få hjelp på legekontoret (og kanskje apoteket). 

Det gjør ikke vondt å stikke, jeg syns det har gått veldig greit. 

Anonymkode: 5bc08...dd5

Skrevet

Du føler deg sikkert tryggere med en Saxenda video. Og det gjør absolutt ikke vondt.

Skrevet

Hei du! Vegrer du deg enda? Startet selv for halvannen uke siden. Pakningsvedlegget er supert mht å klargjøre sprøyta/pennen. Men så var det det å stikke seg selv da…. Første gang jeg har gjort det og. Og jeg lover - du kjenner ikke nåla. Klem sammen en liten bul med hud/fett, sett nåla inn, trykk rolig på pennen (den lager tikkelyd til den står på null igjen), hold nåla inne noen sekunder og trekk ut. Jeg synes det svir litt på slutten, men ikke hver gang. Lykke til☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...