Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Har falt helt for et par sko fra Autumn-kolleksjonen de har på skoringen. De finnes i flere ulike høstfarger som rød orange grønn osv.. Men ingen i Trondheim hadde igjen i str 38, så jeg lurer på om det er andre som har disse skoene? Evt på nett? Takknemlig for svar!
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Driver og leter etter bilde, men finner de jo ikke noe sted.. Legger det inn hvis jeg finner!
Ephemera Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Kanskje du finner det på www.skoringen.no?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 Nei.. De ligger ikke der.. Men de er så spesielle at dere må ha sett dem om dere har vært innom skoringen..
Gjest Xavia Skrevet 23. september 2005 #6 Skrevet 23. september 2005 Kan virkelig ikke butikken der du har vært hjelpe deg? De må da kunne ta kontakt med andre Skoringen butikker??
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #7 Skrevet 23. september 2005 Jo, hun sjekket de andre butikken i Trondheim, men ingen hadde inne i min størrelse.. Er det vanlig at de kan få tak i fra andre steder?
Gjest Xavia Skrevet 23. september 2005 #8 Skrevet 23. september 2005 Jo, hun sjekket de andre butikken i Trondheim, men ingen hadde inne i min størrelse.. Er det vanlig at de kan få tak i fra andre steder? ← Det skulle jeg tro. Det kan hende du må betale for frakt eller noe da.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #9 Skrevet 23. september 2005 Det kan jo uansett bli billigere enn nett med toll osv.. Tar en tur innom og hører jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå