Gå til innhold

Oss menn uten kul jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om oss menn som er høyt utdannede, men jobber i yrker man ikke trenger utdannelse (tenk butikk, assistent, praktiske jobber). Faller vi bort for både de høyt og lavt utdannede kvinnene? 

Anonymkode: 1889b...8ac

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke snakke for alle, men for meg er andre ting viktigere. 

Anonymkode: 96de4...8f5

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke snakke for alle, men for meg er andre ting viktigere. 

Anonymkode: 96de4...8f5

👆

Skrevet

syntes ikke det er så viktig. mannen min har universitetsutdannelse, men jobber med konstruksjon, har aldri sett på det som et problem.

Skrevet

Min mening: Ikke vær redd for det. Hvis ei dame ikke liker deg pga jobben din, vær glad for at du ikke er sammen med hu. Hu er da ikke noe å samle på. 🤷‍♂️

• Liker 2
Skrevet

Null problem for meg. Det som er viktig er at mannen selv trives med det han gjør. Orker ikke folk som hele tiden klager på jobben sin.

• Liker 2
Skrevet
Engel skrev (2 minutter siden):

Null problem for meg. Det som er viktig er at mannen selv trives med det han gjør. Orker ikke folk som hele tiden klager på jobben sin.

Dette! Hvis han ellers er oppegående, samfunnsinteressert og har styring på økonomien, så spiller det liten rolle hva han jobber med.

• Liker 1
Skrevet

ja

Anonymkode: 1cd05...b7f

Skrevet

Hva er en kul jobb?

Skrevet

Menn på Kvinneguiden?!

Anonymkode: 9550c...c77

Skrevet

Spiller det noen rolle? Har aldri tenkt på det som et problem  

Skrevet

Tenker det er ok så lenge han er intelligent og samfunnsengasjert, og at han har en fast jobb som han trives i.

Anonymkode: 1d380...491

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva tenker dere om oss menn som er høyt utdannede, men jobber i yrker man ikke trenger utdannelse (tenk butikk, assistent, praktiske jobber). Faller vi bort for både de høyt og lavt utdannede kvinnene? 

Kul jobb? 
Hvis du er høyt utdannet, kan du vel få deg denne jobben du synes er så kul da? Hvorfor jobber du da i det du kaller en ukul jobb?  

Anonymkode: c3517...ef0

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Kul jobb? 
Hvis du er høyt utdannet, kan du vel få deg denne jobben du synes er så kul da? Hvorfor jobber du da i det du kaller en ukul jobb?  

Anonymkode: c3517...ef0

Jeg jobber i jobben min først og fremst fordi jeg trives, det er også et pluss at den har grei lønn og den er fleksibel. Med kul jobb så mener jeg statusjobb som slår bra ann på en datingprofil. Det er mange som er positive til det her, men det er gjort undersøkelser, og menn som for eksempel er lege, journalist, musiker, høytlønnet har det lettere på sjekkemakredet. Kanskje også fordi jeg ønsker en intelligent kvinne, og de er ganske ofte høyt utdannede og har god jobb, og er litt bekymret for at de bare vil "date oppover". 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tenker det er ok så lenge han er intelligent og samfunnsengasjert, og at han har en fast jobb som han trives i.

Anonymkode: 1d380...491

Ja, enig. Problemet jeg har hatt med de jeg har datet med fagbrev og lignende er at de ikke har vært interesserte i hva som skjer i samfunnet. Og det er jeg. Det har nok vært helt tilfeldig, jeg regner med de ikke er representative for menn uten "kule jobber" (hva nå enn det er), men det har gjort meg litt mer skeptisk. 

Anonymkode: 2abec...e6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, enig. Problemet jeg har hatt med de jeg har datet med fagbrev og lignende er at de ikke har vært interesserte i hva som skjer i samfunnet. Og det er jeg. Det har nok vært helt tilfeldig, jeg regner med de ikke er representative for menn uten "kule jobber" (hva nå enn det er), men det har gjort meg litt mer skeptisk. 

Litt morsomt det der, jeg er mann og opptatt av samfunnet. Men jeg er på høyresiden. Kvinner er på venstresiden så dere vil vel ha en feminin soft mann som er på venstresiden. 

Anonymkode: 66bb2...116

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt morsomt det der, jeg er mann og opptatt av samfunnet. Men jeg er på høyresiden. Kvinner er på venstresiden så dere vil vel ha en feminin soft mann som er på venstresiden. 

Har jeg nevnt noe om høyre eller venstre side? Skjønner du har opplevd å bli avvist, men det har mest sannsynlig ikke noe med ditt politiske standpunkt å gjøre. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har jeg nevnt noe om høyre eller venstre side? Skjønner du har opplevd å bli avvist, men det har mest sannsynlig ikke noe med ditt politiske standpunkt å gjøre. 

Nei nei, det er fordi jeg er stygg. Pluss at kvinner kan velge og vrake. Kvinner har et fritt marked men de vil ikke ha det for økonomien (derav stemmene på venstresiden).

Skrevet

Min mann er rørlegger. Jeg synest praktiske jobber er veldig turn on. Uansett er ikke han typen til å sitte på kontor, studere osv. Det viktigste er at han trives, og da må han jobbe praktisk/fysisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Med kul jobb så mener jeg statusjobb som slår bra ann på en datingprofil. 

Men du har jo en kul utdanning, kan du ikke bruke den i profilen? Jobben kan du snakke om etter hvert.

Anonymkode: 5be7c...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...