AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Åssen ser dagen din ut? Hvilken oppgaver har du? Er det krevende? Har veldig lyst til å finne meg en jobb som tilbyr hjemmekontor. Jeg jobber i matbutikk og har ingen kjennskap til hva kontorarbeid egentlig går ut på. Vil veldig gjerne høre litt hva dere driver med i løpet av en dag Anonymkode: a6cc4...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Jeg er tekstforfatter. Skriver tekster til forskjellige brosjyrer, reklamer osv. Styrer arbeidsdagen min helt selv, så lenge jeg rekker deadlines (og det gjør jeg alltid). Kan jobbe fra hvor som helst så lenge jeg har laptop og nett. I sommer jobbet jeg bl.a tre uker fra seilbåten vår. Anonymkode: 4aa38...3b4 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Jeg jobber som organisasjonsrådgiver. Jeg bistår en organisasjon i driften, gir råd tips og bistår med gjennomføring av prosjekter, sørger for kontinuitet og daglig drift. Er ingen åtte til fire jobb 😂 Anonymkode: eba70...b9b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Jeg er IT-utvikler/programmerer/konsulent. Jeg jobber i et firma som lager og selger en spesifikk programvare (software) til andre bedrifter. Jeg jobber mye med å bistå kunder rundt denne programvaren og utvikle nye ting for dem. Dagene mine går til å programmere, spesifisere oppgaver som andre skal gjøre, se på feil som kunder har meldt inn - feilsøke og finne løsninger og om jeg eller andre skal fikse det, møter med prosjektledere, andre i firmaet og med kunder. Det er til tider veldig stressende og krevende, men også givende og interessant (og man må ha utdannelse eller spesialkunnskap for å få en slik jobb) Anonymkode: 757d4...97e
Gjest Linny111 Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Jeg er oversetter. Er selvstendig næringsdrivende og oversetter ved hjelp av ulike dataprogrammer og har kontakt med kunder via e-post. Det er ekstremt viktig å overholde frister, men ellers kan jeg styre arbeidstiden selv.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Jeg er illustratør. Tegner, maler, scanner, klipper, printer og jobber på datamaskinen hjemme. Jeg har lite struktur på dagene. Begynner dagen med å lese mail, ellers varierer alt. Kan jobbe 5 timer eller10 timer. Jeg tar meg veldig mye fri. Jobben er ikke veldig krevende, unntatt at jeg må kunne drive meg selv og levere ting i tide. Anonymkode: 020fd...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 Jeg er byggesaksbehandler og behandler søknader som innebærer bygging og forskjellige tiltak feks. Enebolig, garasje, levegg osv osv. Har kontakt med befolkningen via mail og telefon om de har spørsmål. Jobben kan gjøres på hjemmekontor, men spørs på om leder vil at en skal tilbake på kontoret etter korona. Jobben krever bachelor til master utdanning innen bygg, samfunnsfag, arkitektur, juss o.l er en 8-16 jobb. Anonymkode: 973dc...f17
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #8 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er byggesaksbehandler og behandler søknader som innebærer bygging og forskjellige tiltak feks. Enebolig, garasje, levegg osv osv. Har kontakt med befolkningen via mail og telefon om de har spørsmål. Jobben kan gjøres på hjemmekontor, men spørs på om leder vil at en skal tilbake på kontoret etter korona. Jobben krever bachelor til master utdanning innen bygg, samfunnsfag, arkitektur, juss o.l er en 8-16 jobb. Anonymkode: 973dc...f17 Saksbehandler, jeg behandler klagene i forbindelse med byggesakene til denne personen her 😄 Anonymkode: 32a17...27f 8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #9 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg er byggesaksbehandler og behandler søknader som innebærer bygging og forskjellige tiltak feks. Enebolig, garasje, levegg osv osv. Har kontakt med befolkningen via mail og telefon om de har spørsmål. Jobben kan gjøres på hjemmekontor, men spørs på om leder vil at en skal tilbake på kontoret etter korona. Jobben krever bachelor til master utdanning innen bygg, samfunnsfag, arkitektur, juss o.l er en 8-16 jobb. Anonymkode: 973dc...f17 Jeg har samme jobb som deg. Elsker friheten jobben gir, føler meg heldig og priviligert som kan jobbe hvor som helst. Har til og med jobbet fra utlandet, null stress:) Anonymkode: da711...355
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #10 Skrevet 26. august 2021 Jeg er tilbake på sykehuset nå, men jeg er helsesekretær ansatt som kodekonsulent. Gjør en del annet for andre avdelinger også, men den jobben kan jeg gjøre omtrent overalt fra. Vanskelig å kortfatte hva jeg gjør, men kan prøve. Vi er 10-12 kodere, som har ansvar for kirurgisk, medisinsk, psykiatrisk og pediatrisk koding. Vi må kvalitetssikre at diagnosekoder og prosedyrekoder er ført inn i DIPS, samt riktige koder for medikamentbruk/forskrivning av medisiner. Alt rapporteres til NPR, så uten korrekt føring får vi restanse på listene vi ber om refusjon for, og er ikke alt korrekt registrert får vi ikke refusjon. Hvert kvartal så mister vi refusjon for det som ikke er korrekt ført innen det kvartalet. Må inn i epikriser, notat, operasjonsnotat etc å føre inn om lege/sykepleier/behandler har glemt å sette inn rett koder etc. Så ved rolige tider på koding hjelper vi våre respektive avdelinger med utlevering av epikriser, de som går elektronisk. De som skrives ut skrives ut av egen enhet, et dokumentsenter. Kan ikke skrive diktat hjemme pga dårlig tilrettelegging for god arbeidsstilling, men et par andre har gjort det. Har ikke telefonkontakt med pasienter som koder, så jeg har ikke hatt ekspedisjonstelefon hjemme, men andre har det. Så lenge de har tilgang på DIPS har de overført samtaler til jobbmobil. Glad for å være tilbake fysisk, men med mine helseutfordringer som revmatiker og periodevise smerteattak og fatigue er det nå veldig fint å vite at dette fungerte, så etter avtale med leder kan jeg i perioder, for å unngå full sykemelding og slite meg ut på jobb, få jobbe hjemmefra siden det ble bevist at det var fult mulig 😀 Anonymkode: 78e50...a17 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #11 Skrevet 26. august 2021 Datasikkerhet for et større industriselskap. Gjennomgår utstyr og lager oppgaver for å følge opp sikkerhet. Noen anleggsbesøk, ellers hjemme site 1,5 årene. Anonymkode: 6a476...3d7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #12 Skrevet 26. august 2021 Saksbehandler Anonymkode: ea679...759
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #13 Skrevet 26. august 2021 Utvikler, lager nettsider og apper til kundene våre. Anonymkode: cf2ba...f47
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #15 Skrevet 26. august 2021 Jeg er innkjøper. Prosjektene sender mail til meg om hva de ønsker jeg skal bestille. Jeg sender ut forespørsel om tilbud til ulike leverandører og lager bestillingsordre i systemet som jeg sender ut til leverandøren. Også følger jeg opp ordrene hvis leveringstiden overskides. Alt gjøres på mail og i vårt bestillingssystem. Anonymkode: 7453b...e4f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #16 Skrevet 26. august 2021 Har jobbet både som økonom og HR-rådgiver og begge jobbene kan fint gjøres hjemmefra. Anonymkode: 30ed1...bcf
Wit Skrevet 26. august 2021 #17 Skrevet 26. august 2021 Jeg jobber innen HR og kan velge selv hvor mye jeg jobber hjemmefra og hvor mye jeg er fysisk på kontoret. Så nå jobber jeg ca 2 dager på kontoret og 3 dager hjemme. Det fungerer veldig bra. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #18 Skrevet 26. august 2021 jeg er også IT-utvikler. Samme som de over, jobber med utvikling og vedlikehold av et programvare, som er solgt til mange kunder. Anonymkode: 16def...fe1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #19 Skrevet 26. august 2021 Rådgiver - administrasjonsstøtte for en landsdekkende bedrift. Jobben kan gjøres hvor som helst så lenge jeg har nett, pc og mobiltelefon. Anonymkode: 09ab3...4b2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #20 Skrevet 26. august 2021 Veileder i NAV. Alt av veiledning, samtaler og saksbehandling har foregått hjemme siden mars i fjor. Nå skal vi så smått tilbake. Gleder meg til å ha fysiske brukermøter igjen, men ser absolutt fordeler med å ha noen dager i uken hjemme også. Anonymkode: 230f1...520 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå