Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og har en liten deltidsjobb på siden av utdanningen. Jeg merker at jeg nå ikke får sove fordi at jeg ikke føler for å fortsette i jobben grunnet graviditeten. Jeg er ikke desperat etter den lille inntekten jeg får derfra, og jeg er veldig redd for å utsette meg for smitten, da jobben krever kontakt med andre.

problemet er at denne jobben er relativt ny (fra begynnelsen av sommeren) og jeg er redd for reaksjonen til sjefen på en eventuell oppsigelse. Vedkommende er ganske spesiell og kan være veldig pushy, derfor gruer jeg meg veldig til en samtale med henne. Jeg er enda tidlig på vei og det er enda noen uker før denne praten skal tas, men merker jeg gruer meg kjempe masse. Ligger her å ikke får sove pga. dette. 

Noen andre i lik situasjon? 

Anonymkode: 2dc9f...c35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det gjør deg ubekvem å måtte omgås mye folk. Er det noen spesiell grunn til at det er dumt å brenne den broen? Er jobben relevant for utdanningen din eller trenger du f.eks referansen fra denne sjefen?

Anonymkode: 80665...2f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner at det gjør deg ubekvem å måtte omgås mye folk. Er det noen spesiell grunn til at det er dumt å brenne den broen? Er jobben relevant for utdanningen din eller trenger du f.eks referansen fra denne sjefen?

Anonymkode: 80665...2f5

Trenger verken referansen eller selve jobben. Den er ikke relevant for utdanningen. Men vil jo uansett ikke brenne broer og merker at jeg gruer meg veldig til å ta det opp, da hun nok ikke kommer til å ta det pent. Jeg hater sånne ukomfortable situasjoner

Anonymkode: 2dc9f...c35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...