AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Endelig bor jeg et sted jeg kan få trick or treaters på døra 🥰 Jeg skal pynte inngangspartiet, og to vinduer ved siden av døra. Jeg er på leting etter lys å ha i disse vinduene, som lager litt skiftende/flickering skummelt lys. Helst til en ganske rimelig penge, jeg er på budsjett (lager det meste selv). Er greit om jeg ikke får tak i det NÅ, men om noen jobber på lekebutikk/interiørbutikk/panduro/lignende og vet at sånt er typisk ting de pleier å få inn til halloween er det veldig kjekt å vite! Og, er det mulig å lage "røykeffekt" uten å legge veldig mye penger i det? Hilsen litt i overkant glad i Halloween 🎃💀🕷 Anonymkode: d296f...a5b
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 (endret) Har du sjekket på eBay? Vet at slikt er billig der, og det er jo ennå litt tid til postgang osv. Hvis du søker på Halloween, kommer det utrolig mange treff. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=halloween&_sacat=0 jeg er ikke sikker på toll og avgifter, men du kan sikkert finne opplysninger på fb-gruppen Endret 25. august 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Partyking bruker å ha litt diverse til Halloween. Angående eBay så betaler du alle kostnadene når du bestiller. Anonymkode: 47d9b...c95
Lea Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Rusta, Nille og Europris pleier å ha mye Halloween ting.🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå