AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Siden jeg og samboer sover hver for oss, den ene sover med barnet, den andre sover på gjesterommet. Er det rettferdig at jeg sover på samme rom som barnet hver natt når vi begge skal på jobb, eller er det rettferdig at vi bytter på annenhver natt når begge er i arbeid? Er det rettferdig at jeg sover hos barnet hver natt fordi jeg sover gjennom sutringa til barnet eller fortjener jeg også å få sove uforstyrret slik som samboer får?.. Jeg kom hjem fra seinvakt, var hjemme i 5 min før det ble drama. Jeg kom med et helt vanlig forslag om at siden både jeg og han skal på jobb, så kan jeg sove med barnet i natt og han i morgen. Han svarer da «Hva er problemet med at du sover med han?» å da svarer jeg «han våkner og gråter en gang om natta, så sovner han igjen, så jeg vil gjerne sove uforstyrra jeg også siden jeg skal på jobb» så sier han «ja men du sover jo igjennom det» så sier jeg «ja, men jeg vil gjerne sove uforstyrra». Så sier han at jeg er en fjortis som lager grimaser og som ikke svarer? Jeg lager et utrygg som at jeg ikke skjønner hva han mener, å at jeg synes det er urettferdig. Han reiser seg opp dritforbanna, så spør jeg igjen om vi skal ta han annenhvær natt, JA! Roper han å buser ut i sinne, altså hva faen da. Det er begge sin unge. Jeg prøver å gå inn å snakke med han, han tar ikke hensyn til at barnet sover. Han snakker drithøgt, skubber meg ut fra rommet å snakker høgt ute i gangen, barnet blir vekt. Det er stort sett jeg som sover sammen med barnet, jeg tar barnet de dagene jeg har fri eller jobber seinvakt slik at samboer skal få sove. Jeg skjønner ikke hvorfor han blir så sint. Var mye derfor jeg prøvde å snakke med han senere, fordi jeg skjønte ingenting, skjønner fortsatt ingenting. Han mente at jeg kritiserte han? Altså? Hva?? Kritiserte han fordi jeg kom med forslag om å sove med barnet annenhver natt de dagene vi begge skal opp tidlig? Anonymkode: b4227...4e7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Jeg ville tatt med barnet og reist et annet sted, og så snakket om dette på Familievernkontoret. Dytting, skriking og utskjelling er langt utenfor min greie i et forhold. Anonymkode: 2528f...f55 5
got2go Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Du krever selvfølgelig at dere tar annenhver natt, så får han bare bli så rasende som han vil. Mannen har bare å ta seg sammen og dele ansvaret med deg med en gang. 2
Gjest Robin666 Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Hæ? Du sover gjennom at barnet gråter, men mener at du ikke sover uforstyrret? Skjønner ikke hva du mener. Virker som dere begge er veldig umodne fjortisser. Begge burde sove sammen med barnet hver natt.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Dette er dødt. Flytt. Anonymkode: 2390f...011
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 Herregud, du er sammen med en syk fyr. Det er ikke normalt å reagere sånn på et helt legitimt forslag. Anonymkode: 2cc62...a51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå