Gå til innhold

Noen som har hatt hell med å ta opp kontakten med tidligere date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en flott mann i begynnelsen av sommeren, vi møttes én gang, hadde sex, og avtalte å treffes igjen. Men pga ferier, spontane turer osv ble det aldri noe av. Kontakten dabbet etterhvert av, og det begynner å bli mange uker siden sist vi pratet.

Syntes det er leit da jeg likte han veldig. Ønsker en sjanse til, men usikker på hvordan jeg skal gå frem. Sist gang var det jeg som tok kontakt for å møtes, men han virket ikke superinteressert.. Håper kanskje at etter litt tid vil han se meg med "friske øyne"? 

Vi følger hverandre på instagram, og han liker det jeg legger ut. Tenker å starte en samtale om noen uker, men usikker på hvordan jeg skal få i gang "gnisten". 

Erfaringer og råd? :)

Anonymkode: 462df...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff hadde ikke turt. Stor sjans for avvisning. 

Skrevet

Ja. Tja. Jeg dumpet en date fordi jeg fikk panikk da han gikk for fort frem. Det gikk nesten to år, og jeg ble vel mer moden for et fast forhold, og grublet på om jeg hadde dumpet en veldig bra mann av impulsiv panikk. Så jeg tok kontakt med ham igjen, og han ble glad for det.

Endte med at jeg dumpet ham igjen, så tvilsom suksess egentlig, men positiv respons fikk jeg iallefall, så delvis var det jo en slags suksess. 

Samtidig er det vel ofte årsaker til at ting ikke gikk i første omgang. 

Anonymkode: 63ffe...615

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Tja. Jeg dumpet en date fordi jeg fikk panikk da han gikk for fort frem. Det gikk nesten to år, og jeg ble vel mer moden for et fast forhold, og grublet på om jeg hadde dumpet en veldig bra mann av impulsiv panikk. Så jeg tok kontakt med ham igjen, og han ble glad for det.

Endte med at jeg dumpet ham igjen, så tvilsom suksess egentlig, men positiv respons fikk jeg iallefall, så delvis var det jo en slags suksess. 

Samtidig er det vel ofte årsaker til at ting ikke gikk i første omgang. 

Anonymkode: 63ffe...615

Har omtrent samme erfaring som denne! 

Anonymkode: ca257...23b

Skrevet

Ja, jeg har gjort det. Han trodde vel at jeg var for opptatt av fast forhold med en gang. Tror jeg skremte ham litt.

En mnd senere tok jeg opp kontakten, og vi pratet om å ta det rolig og bre treffes av og til. Jeg la frem at det var så kjekt å være med ham av og til. 

Virker nå som han er blitt ganske ivrig. Vi snakker ofte, og treffes innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...