Gå til innhold

Får far vite at adresse på barn er endret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har barna 100% boende hos meg. Han har ikke barna noe hos seg boende. Vi har delt foreldreansvar. Jeg har nå flyttet (nærmere han), og meldt adresse endring på meg og barna. Han vet vi flytter, så alt ok. Lurte bare på om han får melding av folkeregisteret/skatteetaten/altinn at barna har fått ny folkeregistrert adresse?

Anonymkode: e77be...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Han får melding i altinn.

Anonymkode: 5ce31...26d

Skrevet

Her ble det sendt brev i posten. Jeg fikk også på begge barna selv om det var jeg som endret den.

Anonymkode: f4c17...ede

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har barna 100% boende hos meg. Han har ikke barna noe hos seg boende. Vi har delt foreldreansvar. Jeg har nå flyttet (nærmere han), og meldt adresse endring på meg og barna. Han vet vi flytter, så alt ok. Lurte bare på om han får melding av folkeregisteret/skatteetaten/altinn at barna har fått ny folkeregistrert adresse?

Hvorfor lurer du på det egentlig om han vet hvor dere flytter? Det høres litt shady ut… men ja han får beskjed da dere har delt foreldreansvar.

Anonymkode: ea00a...1b3

• Liker 1
Skrevet

Vil du ikke han skal vite det, ts? Går det bra med dere? ❤️ 

Anonymkode: 8870a...8a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vil du ikke han skal vite det, ts? Går det bra med dere? ❤️ 

Anonymkode: 8870a...8a2

Alt er bra 😊 Jeg bare lurte på hvordan ting funker, da jeg aldri har vært skilt før. Far vet godt hvor vi bor og han var med å kjøre flyttelasset vårt. Jeg bare lurte på om hvordan systemet var når jeg endret det alene. Jeg så ikke noe krav om at han måtte signere også, så bare lurte på hvordan det foregikk offentlig 😊 Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...