AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Jeg og samboer har slitt i forholdet en periode, men med rådgivning og innsats, er det bedre enn noensinne. Tidligere hadde han problemer med å kommunisere sine ønsker, men er nå mye flinkere. Han ytret forrige dagen at han er veldig fornøyd med sexlivet vårt og at jeg er så frempå og prøver alt mulig nye ting før jeg sier jeg ikke liker det For han har nemlig en fetish / fantasi om at jeg skal være mer horete. problemet er at han ikke klarte å sette ord på hva han la i det. Dirty talk, oppførsel, klær, stillinger etc i senga, det kan jo være så mye. Jeg kan være horete, men må ha noe å gå på og han er umulig å få noe ut av. noen tanker til hva jeg kan gjøre for ham som er horete? Tror han til tider er skamfull over fantasiene sine, så at han har sagt så mye er et under og derfor maser jeg ikke mer på han om det foreløpig. Anonymkode: 2bb45...bd0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 ta betalt? Anonymkode: 31667...cad 25
Jentadi Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Prøv litt forskjellig, og spør etterpå hva han likte best.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ta betalt? Anonymkode: 31667...cad 😂 og det saftig også. Anonymkode: 65e3c...bfe 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Knull naboen Anonymkode: 4426f...c27 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Mindre klær, mer sminke og høye sko? 🤷♀️ Anonymkode: 823f5...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 Så livet ditt har altså ebbet ut i å ville gjøre nedrige ting for å tilfredsstille en mann? Vel, vel. Du hadde et valg. Anonymkode: 1054c...6ac 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så livet ditt har altså ebbet ut i å ville gjøre nedrige ting for å tilfredsstille en mann? Vel, vel. Du hadde et valg. Anonymkode: 1054c...6ac Det eneste nedrige i denne tråden er ordbruken, og innlegget ditt. Ønsket har nok lite med å selge sex å gjøre. Å kle seg sexy/utfordrende for partneren sin eller å slippe seg mer løs i senga er ikke nedrig i det hele tatt. Anonymkode: 01caa...268 11
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 Det spørs hva han mener med horete da? Om det er klesstil er det jo bare gå til innkjøp av mer horete/lettkledde klær? Er det sånn ala fifthy shades der hun dama driver går med vaginakuler offentlig, kler av seg trusa på resturant osv? 😅 Anonymkode: 90e4c...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Ta på deg stay ups, masse sminke, og sett deg på fanget hans dermed si «hvor er pengene for knullen?» Han vil smelte Anonymkode: 2f311...42c 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ta på deg stay ups, masse sminke, og sett deg på fanget hans dermed si «hvor er pengene for knullen?» Han vil smelte Anonymkode: 2f311...42c «Smelte» er neppe ordet. Horete utseende og oppførsel appellerer til pikken, ikke hjertet. Anonymkode: 04442...654 1
Gjest Paramount Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Hjemme kan du være så horete du bare vil, ute blant folk bør du prøve deg forsiktig fram. Bruk koseklær som setter i gang fantasien, og som inviterer til intimitet. Enkelt sagt, som gir lett tilgang til deg. Du må ikke nødvendigvis stille opp likevel, du kan godt la han vente, evt jobbe litt for det. Kos med deg selv når han er tilstede. Å være horete handler bare om å vise at du er fornøyd med deg selv, at du vet at du er sexy for han, og at du liker å være det.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 Du kan sende vippskrav? Anonymkode: 8cdcb...0cf 1
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 22.59): Det spørs hva han mener med horete da? Om det er klesstil er det jo bare gå til innkjøp av mer horete/lettkledde klær? Er det sånn ala fifthy shades der hun dama driver går med vaginakuler offentlig, kler av seg trusa på resturant osv? 😅 Anonymkode: 90e4c...ec6 Det siste er ikke horete i mine øyne. Det er bdsm dom og submissiv. En hore tar seg betalt eller ligger med mange. Å kle seg i sexy klær er mer ett rollespill enn horer. Hva mener mannfolk er horete da? Vi vet jo alle hva en horebukk er😂 1
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 Paramount skrev (6 minutter siden): Hjemme kan du være så horete du bare vil, ute blant folk bør du prøve deg forsiktig fram. Bruk koseklær som setter i gang fantasien, og som inviterer til intimitet. Enkelt sagt, som gir lett tilgang til deg. Du må ikke nødvendigvis stille opp likevel, du kan godt la han vente, evt jobbe litt for det. Kos med deg selv når han er tilstede. Å være horete handler bare om å vise at du er fornøyd med deg selv, at du vet at du er sexy for han, og at du liker å være det. Det er jo feil når menn uttaler seg om damer som ligger rundt som horer?? Ble plutselig et definisjons spørsmål på hva er å være horete??
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 https://no.m.wiktionary.org/wiki/hore
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 https://naob.no/ordbok/hore_1 "Gift kvinne som bedriver hor". Men det spørs om det er dette han mente... Kanskje han mente at du skulle være mer promiskuøs? Eller kanskje han ikke vet hva han vil Anonymkode: c1574...831 1
Gjest Paramount Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 Bente1234 skrev (20 minutter siden): Det er jo feil når menn uttaler seg om damer som ligger rundt som horer?? Ble plutselig et definisjons spørsmål på hva er å være horete?? Dette problemet konstruere du selv. Jeg tror de fleste vet forskjellen på å være horete, og faktisk være ei hore. Hva hver enkelt legger i uttrykket varierer også både med person og situasjon. Diskuter heller HI.
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 Paramount skrev (1 minutt siden): Dette problemet konstruere du selv. Jeg tror de fleste vet forskjellen på å være horete, og faktisk være ei hore. Hva hver enkelt legger i uttrykket varierer også både med person og situasjon. Diskuter heller HI. Ja gjør det men prøver å få frem forskjellene det er jo ikke noe klart svar her på hva folk mener er horete og enda mer forvirrende for ts. I hennes tilfelle må jo mannen si hva han syns er horete… menn har sikkert forskjellig syn på det og.
Gjest Paramount Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 Bente1234 skrev (30 minutter siden): Hva mener mannfolk er horete da? Frekk og sexy, på en måte som kommuniserer med partner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå