Gå til innhold

Kom på jobb stapp forkjøla

zemer

Anbefalte innlegg

1 hour ago, zemer said:

Ei jeg jobber med kom i kveld på jobb stapp forkjøla og måtte ta flere paracet for å holde feberen nede. Hun er fullvaksinert, men dette er da ikke innafor? I tillegg på ett sykehus? 

Hva slags sykehusavdeling er dette, der det ikke reageres på at en ansatt kommer på jobb med aktive tegn på luftveisinfeksjon? Hvor er avdelingsleder? Hvor er vakthavende lege?

Dette er jo et alvorlig avvik. Vedkommende skulle vært sendt hjem umiddelbart!

Du må skrive avvik på dette med det samme.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Robert Koch skrev (5 timer siden):

Hva slags sykehusavdeling er dette, der det ikke reageres på at en ansatt kommer på jobb med aktive tegn på luftveisinfeksjon? Hvor er avdelingsleder? Hvor er vakthavende lege?

Dette er jo et alvorlig avvik. Vedkommende skulle vært sendt hjem umiddelbart!

Du må skrive avvik på dette med det samme.

Skal det. Er ikke med pasienter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta? skrev (5 timer siden):

Ut fra alt du har fortalt om din arbeidsplass så håper jeg virkelig at jeg aldri blir lagt inn der.

Er i utgangspunktet trygt. Ingen har blitt smittet på jobb av korona. Noen har litt for høy arbeidsmoral om en kan si det sånn.

Hun er ikke blandt pasienter, men ille nok om dette skulle være korona og fler bli smittet og syke.

Vi er ikke overbemannet akkurat.

Har ikke spurt om hun har testet, men burde uansett være hjemme med feber.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, zemer said:

Skal det. Er ikke med pasienter. 

Det spiller ingen rolle om vedkommende har pasientkontakt eller ikke. Hun smitter folk som har det. Dermed er både kolleger og pasienter i risiko. Og alle andre hun møter på, eller på vei til jobb.

At ingen har reagert på dette er helt utrolig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zemer skrev (10 timer siden):

Ei jeg jobber med kom i kveld på jobb stapp forkjøla og måtte ta flere paracet for å holde feberen nede. Hun er fullvaksinert, men dette er da ikke innafor? I tillegg på ett sykehus? 

Sånne folk skulle fått sparken på dagen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...