AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Tok en eggløsningstest fordi det var det jeg hadde liggende og jeg leste at den kunne vise både eggløsning og graviditet. Vet det kan være kluss med syklus og alt det der, men har noen fått svakt positiv el test (bilde) og vært gravide? Er det vits å kjøpe en graviditetstest i morgen eller burde jeg vente til ikm? Anonymkode: a8c34...32e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Eggløsnignstester har alltid streker. En positiv egglsøningstest betyr jo at teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Jeg fikk ganske kraftig strek på LH testen ved svangerskapene. Likevel er det jo ulikt hvor mye HCG folk produserer og hvor fort. Hvis du har flere eggløsningstester så ta en til samme tid flere dager på rad og så ser du jo om det blir sterk strek da kan du jo ta en graviditetstest. Denne streken var litt sånn bob bob siden det er eggløsningsstrek. Anonymkode: fa921...09a 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eggløsnignstester har alltid streker. En positiv egglsøningstest betyr jo at teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Jeg fikk ganske kraftig strek på LH testen ved svangerskapene. Likevel er det jo ulikt hvor mye HCG folk produserer og hvor fort. Hvis du har flere eggløsningstester så ta en til samme tid flere dager på rad og så ser du jo om det blir sterk strek da kan du jo ta en graviditetstest. Denne streken var litt sånn bob bob siden det er eggløsningsstrek. Anonymkode: fa921...09a Aaah.. er ikke noe særlig kjent med testene og leste sikkert ikke godt nok i bruksanvisningen. 🤪🙈🙈 Takk for oppklarende svar 😁 TS Anonymkode: a8c34...32e 1
Amatariel Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Det stemmer at EL-tester slår ut på graviditet, men det skal en god del hcg til for å klare det. Man pleier å få positiv g-test mye tidligere enn en EL-test vil slå ut på graviditet. 11 dpo er derfor for tidlig, og som du har fått opplyst nå så er denne EL-testen klart negativ. Men i morgen på 12 dpo så er det absolutt mulig å få positiv g-test om du er gravid. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå