AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Dere som kommenterer i alle tråder bare for å kommentere.. dere som har en dårlig dag, er bitter på livet, ensom etc. vær så snill å gå dere en tur eller spis en bolle istedefor å 🤮🤮🤮🤮 her på forumet i kommentarfeltet. dere som ikke har barn, vær så snill og ikke kom med stikk og hat til foreldre som er i vanskelige situasjoner. Jeg pleier alltid å tenke: de som har det godt med seg selv og er tilfreds har ikke behov for å være kjipe mot andre. De som har det kjipt med seg selv klarer ikke la vær å 🤮🤮på andre - og være troll på nettet. Lager noen en tråd handler som regel halve tråden fra side 2 om kommentarer om rettskriving. Dette er så taper som det er mulig å bli. Skaff dere et liv IRL og skaff dere normale relasjoner. Anonymkode: 76b37...9ff 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som kommenterer i alle tråder bare for å kommentere.. dere som har en dårlig dag, er bitter på livet, ensom etc. vær så snill å gå dere en tur eller spis en bolle istedefor å 🤮🤮🤮🤮 her på forumet i kommentarfeltet. dere som ikke har barn, vær så snill og ikke kom med stikk og hat til foreldre som er i vanskelige situasjoner. Jeg pleier alltid å tenke: de som har det godt med seg selv og er tilfreds har ikke behov for å være kjipe mot andre. De som har det kjipt med seg selv klarer ikke la vær å 🤮🤮på andre - og være troll på nettet. Lager noen en tråd handler som regel halve tråden fra side 2 om kommentarer om rettskriving. Dette er så taper som det er mulig å bli. Skaff dere et liv IRL og skaff dere normale relasjoner. Anonymkode: 76b37...9ff Vil jo anbefale et kurs i rettskriving til deg også. Skrivesenteret har mange. God bedring. Anonymkode: 30609...42f 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Du kan ikke forvente å bli tatt seriøst når du skriver som du gjør. Du snakker om at andre er tapere ... Dette gjør meg så trist. Trist, fordi folk som deg ALDRI vil åpne sine øyne, ALDRI vil gi seg i sin primitive og standhaftige kamp ... ALDRI vil være kapabel til å forstå det resten av verden forstår, men ALLTID vil kjempe for at idioti og dumskap er mer enn godt nok, og en egenskap vi skal videreføre for det det er verdt. Anonymkode: ba2a1...1d4 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Hæ? Klarer ikke lese teksten Anonymkode: f77be...672 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vil jo anbefale et kurs i rettskriving til deg også. Skrivesenteret har mange. God bedring. Anonymkode: 30609...42f Det er slike som deg som ødelegger trådene på forumet. Istedenfor å svare på innholdet i tråden, legger du deg opp i skrivefeil og lager kommentarer på det. Tragisk! Anonymkode: 76b37...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du kan ikke forvente å bli tatt seriøst når du skriver som du gjør. Du snakker om at andre er tapere ... Dette gjør meg så trist. Trist, fordi folk som deg ALDRI vil åpne sine øyne, ALDRI vil gi seg i sin primitive og standhaftige kamp ... ALDRI vil være kapabel til å forstå det resten av verden forstår, men ALLTID vil kjempe for at idioti og dumskap er mer enn godt nok, og en egenskap vi skal videreføre for det det er verdt. Anonymkode: ba2a1...1d4 Folk som kupper andres tråder for å påpeke deres skrivefeil.. hva er det jeg ikke åpner øynene for? Hva er det jeg ikke forstår? Jeg mener helt seriøst at nett troll som spyr og sparker andre på forumet er tapere! Det er så unødvendig. Senest i går etter den tragiske ulykken med de tre brødrene var nett trollene på plass i kommentarfeltet. De eier ingen skam, og vil tro det er en del av de samme trollene som regjerer her inne. Anonymkode: 76b37...9ff
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ? Klarer ikke lese teksten Anonymkode: f77be...672 Hva fikk du ut av å skrive det? Klarte heller ikke forstå hva du skrev her, da du ikke har punktum bak endt setning. 😂 Anonymkode: 76b37...9ff
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #8 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er slike som deg som ødelegger trådene på forumet. Istedenfor å svare på innholdet i tråden, legger du deg opp i skrivefeil og lager kommentarer på det. Tragisk! Anonymkode: 76b37...9ff 😂😂😂 Anonymkode: 30609...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå