AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Hei. Er 18 uker på vei, jobber 100% og trives med det. Jobber med å snakke med mennesker dagen lang, både rundt meg og digitalt. Ikke mulig å tilrettelegge så mye, eller ta ekstra pauser. Jeg har vært ekstremt svimmel idag. Tre dager på rad nå har jeg vært helt utslitt om kvelden. Jeg er kjempe sliten, både tankekjør og at det er mye på jobb. Jeg sliter mye med vond nakke som da går over til hodet.. Jeg tar jern og flere tilskudd… Er dette normalt i denne tiden? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 1c4b2...b63
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Lege, heter det Anonymkode: e7875...65a 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Det høres ut som om dette er jobbrelatert og ikke har noe med svangerskapet å gjøre. Anonymkode: 8e75e...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det høres ut som om dette er jobbrelatert og ikke har noe med svangerskapet å gjøre. Anonymkode: 8e75e...c6b Hva mener du? Jeg elsker jobben min og det vi gjør, men det er utmattende om dagen. Har bestilt legetime Anonymkode: 1c4b2...b63
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva mener du? Jeg elsker jobben min og det vi gjør, men det er utmattende om dagen. Har bestilt legetime Anonymkode: 1c4b2...b63 Hva hun mener? Det hun skrev. Plagene er jobbrelatert og har ingenting med svangerskapet å gjøre, så hva vil du høre egentlig? Anonymkode: e7875...65a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva hun mener? Det hun skrev. Plagene er jobbrelatert og har ingenting med svangerskapet å gjøre, så hva vil du høre egentlig? Anonymkode: e7875...65a Jøss… hadde jeg kunne slettet tråden så hadde jeg gjort det. Fælt til krasse svar. Anonymkode: 1c4b2...b63
Gjest 123 eller noe Skrevet 26. august 2021 #7 Skrevet 26. august 2021 (endret) Herregud for noen svar "Lege, heter det" "Hva hun mente? Det hun skrev." "Dette er ikke svangerskapsrelatert" Går det an å svare folk her på forumet som AB uten å høres så ekstremt irritert ut? TS jeg er i uke 18 om 2 dager og kjenner mye svimmelhet og er sliten. Det tar på å gro et lite menneske inni magen, så det er nok ikke noe verre enn det, men ta det opp med lege hvis du blir stresset av det Jeg jobber i matbutikk hvor det kun er masse fysisk arbeid og løfting utenom å sitte i kasse, derfor er jeg 50% sykemeldt(med bekkenløsning), men kjenner jeg er helt skutt etter 4 timer på jobb, og må gjerne ha en liten lur før kveldsskiftet for å ikke bli helt kake i kassen. Endret 26. august 2021 av 123 eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå