AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 K24 Sliter mye med sjalusi og trust issues (pga utroskap i tidligere forhold), og lurer på hvordan man skal takle at typen har hatt 40+/- sexpartnere? Ingen av de betyr noe som helst for han, men han er mer eller mindre "venn" med alle, noe som gjør det vanskeligere å godta. Han elsker meg mer enn noen andre, noensinne, det vet jeg. Men sliter sterkt med disse tankene som gjør meg veldig kvalm og i dårlig humør. Tips? Anonymkode: 1d149...834
Becky Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Ikke snakk om sexpartnere, ta han på ordet at du er den viktigste. Snakk med noen om det, gjerne en venninne eller noen du er glad i Alle har en fortid. 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: K24 Sliter mye med sjalusi og trust issues (pga utroskap i tidligere forhold), og lurer på hvordan man skal takle at typen har hatt 40+/- sexpartnere? Ingen av de betyr noe som helst for han, men han er mer eller mindre "venn" med alle, noe som gjør det vanskeligere å godta. Han elsker meg mer enn noen andre, noensinne, det vet jeg. Men sliter sterkt med disse tankene som gjør meg veldig kvalm og i dårlig humør. Tips? Anonymkode: 1d149...834 Hvordan håndterer han situasjonen hvis dere møter på noen han har ligget med? Viser han deg stolt frem og presenterer deg som.kjæreste osv? Isåfall synes jeg du bare må forsøke å snu tankegangen, hver gang du får disse negative tankene, må du snakke deg selv ut av det. Tvinge fokuset over.til hvor godt dere har det sammen eller.hva han gjør som bekrefter sin kjærlighet til deg osv osv. Med tiden vil de vonde følelsene falme, med mindre du forer dem Anonymkode: b15cf...f38 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Når skal menn skjønne at det er like negativt at de har hatt sex med mange, som at kvinner har hatt det? Jeg skjønner godt at du ikke vil omgås personer som du vet har hatt sex med kjæresten din. Bytt han ut, eller forlang at dere flytter til et annet sted, der han har blanke ark. Anonymkode: a41fc...ba9 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Skjerpe seg og bli voksen. Om det ikke funker, terapi. Big time. Anonymkode: 02aa5...81f 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når skal menn skjønne at det er like negativt at de har hatt sex med mange, som at kvinner har hatt det? Jeg skjønner godt at du ikke vil omgås personer som du vet har hatt sex med kjæresten din. Bytt han ut, eller forlang at dere flytter til et annet sted, der han har blanke ark. Anonymkode: a41fc...ba9 Det er ingenting negativt for denne mannen i denne historien. Anonymkode: 3b787...366 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan håndterer han situasjonen hvis dere møter på noen han har ligget med? Viser han deg stolt frem og presenterer deg som.kjæreste osv? Isåfall synes jeg du bare må forsøke å snu tankegangen, hver gang du får disse negative tankene, må du snakke deg selv ut av det. Tvinge fokuset over.til hvor godt dere har det sammen eller.hva han gjør som bekrefter sin kjærlighet til deg osv osv. Med tiden vil de vonde følelsene falme, med mindre du forer dem Anonymkode: b15cf...f38 Ja, han introduserer meg for sin kjæreste overfor absolutt alle. Han har inv enkelte av de på fest hos seg, men eneste han eventuelt gjør er å prate med de (spørs hvor gode venner de er fra før, noen kan han gi klem til). Ts Anonymkode: 1d149...834 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er ingenting negativt for denne mannen i denne historien. Anonymkode: 3b787...366 Hva mener du? Selvsagt er det negativt for denne mannen å ha hatt mange sexpartnere når det går ut over forholdet til nåværende kjæreste! Han risikerer jo å miste henne pga det! Anonymkode: a41fc...ba9 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Selvsagt er det negativt for denne mannen å ha hatt mange sexpartnere når det går ut over forholdet til nåværende kjæreste! Han risikerer jo å miste henne pga det! Anonymkode: a41fc...ba9 Hvor har du det fra? Bare gjetter du hemningsløst når det ikke står det du vil det skal stå? Anonymkode: 3b787...366 2
Maleficenta Skrevet 25. august 2021 #10 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du? Selvsagt er det negativt for denne mannen å ha hatt mange sexpartnere når det går ut over forholdet til nåværende kjæreste! Han risikerer jo å miste henne pga det! Anonymkode: a41fc...ba9 men det er jo pga hennes sjalusi og trust issues. så da ee det jo hun som er problemet 3
got2go Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 Jeg skjønner ikke, du sier du tror han når han sier at han elsker deg mer enn noen andre. Hvorfor er du så sjalu da? 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #12 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor har du det fra? Bare gjetter du hemningsløst når det ikke står det du vil det skal stå? Anonymkode: 3b787...366 Les HI en gang der. Der står det jo at hun ikke takler at han har hatt mange sexpartnere. Siden hun ikke takler det, så betyr jo det at han vil miste henne. Det er ikke noe jeg finner på. Anonymkode: a41fc...ba9 1
Maleficenta Skrevet 26. august 2021 #13 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Les HI en gang der. Der står det jo at hun ikke takler at han har hatt mange sexpartnere. Siden hun ikke takler det, så betyr jo det at han vil miste henne. Det er ikke noe jeg finner på. Anonymkode: a41fc...ba9 eller hun mister han 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #14 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): K24 Sliter mye med sjalusi og trust issues (pga utroskap i tidligere forhold), og lurer på hvordan man skal takle at typen har hatt 40+/- sexpartnere? Ingen av de betyr noe som helst for han, men han er mer eller mindre "venn" med alle, noe som gjør det vanskeligere å godta. Han elsker meg mer enn noen andre, noensinne, det vet jeg. Men sliter sterkt med disse tankene som gjør meg veldig kvalm og i dårlig humør. Tips? Anonymkode: 1d149...834 Du er jo rypen hans, det betyr vel noe? Anonymkode: ecaf7...8ce
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #15 Skrevet 26. august 2021 Maleficenta skrev (49 minutter siden): eller hun mister han Ja, det også. Og det er jo også et problem for ham, for TS vil garantert ikke være den siste som mister ham fordi for de ikke takler at han har hatt sex med en stor andel av de han omgås. Anonymkode: a41fc...ba9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #16 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du er jo rypen hans, det betyr vel noe? Anonymkode: ecaf7...8ce Ja, det betyr jo egentlig veldig mye. Alle vennene hans sier at han har forandret seg til det bedre etter at han møtte meg, og alle sier han er blitt en mye gladere person pga meg. Det er bare tanken på hvor mange han har vært borti som gjør meg kvalm. (For de som måtte lure så er mitt antall myyyyyye lavere). Det å liksom være i samme rom som de andre jentene og tenke at "ja.. vi har knulla samme fyr vi, fint det hehehe". Jeg er ikke redd for å bli fordratt eller noe. Er kun tankene jeg ikke takler. Ts Anonymkode: 1d149...834 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #17 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det betyr jo egentlig veldig mye. Alle vennene hans sier at han har forandret seg til det bedre etter at han møtte meg, og alle sier han er blitt en mye gladere person pga meg. Det er bare tanken på hvor mange han har vært borti som gjør meg kvalm. (For de som måtte lure så er mitt antall myyyyyye lavere). Det å liksom være i samme rom som de andre jentene og tenke at "ja.. vi har knulla samme fyr vi, fint det hehehe". Jeg er ikke redd for å bli fordratt eller noe. Er kun tankene jeg ikke takler. Ts Anonymkode: 1d149...834 Jeg synes det er digg at mannen min er så attraktiv (og god i senga) at flere vil ha ham. Anonymkode: 263ff...6b4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #18 Skrevet 26. august 2021 Maleficenta skrev (8 timer siden): men det er jo pga hennes sjalusi og trust issues. så da ee det jo hun som er problemet Løgner blir ikke mer sanne fordi du gjentar de tusen ganger. Hva man synes om antall sex-partnere handler om hvilke verdier man har, og ikke sjalusi. For noen er sex å dele det mest intime knyttet til en helt spesiell person For andre er det overhodet ikke eksklusivt hvem man har sex med, man deler det gjerne basert på hvem man har lyst på Det ene er ikke mer riktig enn det andre, men et personlig verdivalg. Så vennligst slutt med dette sludderet at dette handler om sjalusi! Anonymkode: eb0e2...b1f 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #19 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Les HI en gang der. Der står det jo at hun ikke takler at han har hatt mange sexpartnere. Siden hun ikke takler det, så betyr jo det at han vil miste henne. Det er ikke noe jeg finner på. Anonymkode: a41fc...ba9 Det står fortsatt ingenting om dette i trådstarten. Anonymkode: 3b787...366 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #20 Skrevet 26. august 2021 Typisk KG: Han har valgt deg, bli voksen! Samtidig, i en tråd rett ved siden av: Jeg har opplevd utroskap i hvert eneste forhold. Likevel var det et sjokk at jeg opplevde det igjen! Spør du meg så er du inne i et dårlig mønster hvor du velger kjærester uten å egentlig vite hva det er du gjør. Og de folkene du spør, har heller ingen peiling. Dermed risikerer du at historien gjentar seg, og så forsterkes panikken. Min mening er at du må oppsøke terapi og finne ut av dette og lære deg bedre teknikker FØR du går inn i et forhold. Men tar jeg ikke feil så tenker du at du ikke har behov for terapi, at andre trenger det mer enn deg, at det må da finnes noen der ute som ikke er utro, at det bare er å prøve litt til, spørre damene på KG om råd. Vel, den holdningen henger sammen med det å stadig ha en utro partner. Man havner stadig på undersiden, fordi man ikke føler man er verdt ting. Ikke verdt terapi, ikke verdt en knallbra mann...og så blir det en selvoppfyllende profeti. Bare det å oppsøke terapi vil ta deg langt i riktig retning. Da tar du deg selv på alvor. Det i seg selv er gull. Hadde du hatt litt større verdi i egne øyne så hadde du rett og slett ikke blitt sammen med en mann som er venn med tidligere sexpartnere. Blir man det, er det litt som å be om katastrofe. Anonymkode: e5032...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå