Gå til innhold

Bør ikke Kvinneguiden nå ta et oppgjør og kaste ut alle mannfolk som skriver inne her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør ikke Kvinneguiden nå ta et oppgjør og kaste ut alle mannfolk som skriver inne her?

Det er så mye menn som skriver inne her at jeg mener at nå må de som eier Kvinneguiden ta å kaste de ut.

Også må folk registere seg med fult navn, og gjør det ikke det ja da får de ikke være her. Jeg er så lei av menn som kommenterer usaklig inne her....

Er det flere som er enig med meg?

Anonymkode: e81e2...7d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det? Jeg trenger en guide i kvinneverdenen.

Navnet mitt er forresten ikke fult!

Anonymkode: 5808c...48b

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er så mye menn som skriver inne her at jeg mener at nå må de som eier Kvinneguiden ta å kaste de ut.

Det er menn som eier kvinneguiden, just saying

Anonymkode: 6e014...457

• Liker 7
Skrevet

Det ville vel for øvrig vært på kanten av hva som er lovlig diskriminering, hvilket formål skulle det ha å stenge ute kjønn herfra?

Jeg trodde vi var forbi stadiet hvor unødvendig diskriminering var greit.

Anonymkode: 5808c...48b

• Liker 8
Skrevet (endret)

Egmont eies av mannfolk. 

Så mye anonymbruker som det er lagt opp til på KG så skjønner man at poenget ikke er et forum slik man ser andre steder. Hensikten er stort sett å generere klikk og trafikk. Derav alle disse tråde som oppretres med 'dilemma' uten at man ønsker å få svar på noe. Kun starte debatt og derved trafikk. Er svært få ikke-kommersielle forum som opererer slik.

Det er knapt nok profilerte brukere eller postere her. I strak motsetning til vanlige forum med organisk trafikk.

Endret av Maskulino
  • Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Også må folk registere seg med fult navn, og gjør det ikke det ja da får de ikke være her. Jeg er så lei av menn som kommenterer usaklig inne her....

Ja, det var jo en lur idé hvis man vil at forumet skal ha like stor aktivitet som på diskusjon.no - kanskje man klerer å få 30-40 nye innlegg i løpet av en måned hvis man er riktig heldig ...?

I så fall kan man glemme dagens eierstruktur; uten AnonymBruker-funksjonen kommer Kvinneguiden til å dø en sakte død da ingen orker å fortelle om kvisene på ryggen i Kropp og helse, eller om utroskap i sexforumet med fullt brukernavn.

Anonymkode: cb549...1d0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spiller ingen rolle om du finner meningsfeller eller ikke..menn kommer aldri til å bli utestengt herfra...og registering med fullt navn kommer heller ikke til å skje...

Hvis du åpner øynene så kanskje du får øye på alle reklamene her som er hjertet i driften av forumet..antall klikk x antall reklamer her inne avgjør hvor lenge KG lever...følger en din oppskrift er KG borte før helgen...

Skrevet

Lol
Ja. Litt gammeldags diskriminering spriter opp hverdagen. Godt forslag, ts!

Anonymkode: 27547...f7a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

:sjokkbla: NEI!!! :kjefte:

Det er veldig mange veldig bra menn her på KG som er gode å diskutere med og som har mye kunnskap som de deler! ♥️

Anonymkode: 7e9c8...647

• Liker 3
Skrevet

Absolutt ikke enig. Synes det er supert at det ikke kun er kvinner her. Kvinneguiden burde heller bytte navn. 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

:sjokkbla: NEI!!! :kjefte:

Det er veldig mange veldig bra menn her på KG som er gode å diskutere med og som har mye kunnskap som de deler! ♥️

CorvusCorax skrev (4 minutter siden):

Absolutt ikke enig. Synes det er supert at det ikke kun er kvinner her. Kvinneguiden burde heller bytte navn. 

❤️❤️

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

❤️❤️

:kyss:

• Liker 1
Skrevet

Syns heller vi kan kaste ut alle rasistene og konspiratorikerne. Dessverre er kvinneguiden for feig. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns det er helt greit med menn her, så lenge det et normale og oppegående menn. Disse incel-trådene kan jeg fint klare meg uten dog.

Anonymkode: be542...f15

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det er helt greit med menn her, så lenge det et normale og oppegående menn. Disse incel-trådene kan jeg fint klare meg uten dog.

Anonymkode: be542...f15

De også!

• Liker 1
Gjest Kritisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sa anonym kvinne:)Du er sikkert morsom å ha med på fest:))

Skrevet
On 8/25/2021 at 9:24 PM, AnonymBruker said:

Jeg vet i alle fall at et forum med bare menn hadde blitt trasig veldig fort.  Hva med transpersoner?

On 8/25/2021 at 9:24 PM, AnonymBruker said:

Takk og takk for at du står opp for retten til å motsi oss selv! 

On 8/26/2021 at 3:44 AM, Vinterjenta said:

Syns heller vi kan kaste ut alle rasistene og konspiratorikerne. Dessverre er kvinneguiden for feig. 

Amen!  Kast dem ut og opprett et sannhetsministerium.

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 21.24):

Hvorfor skriver du anonymt.??

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 21.24):

Nei.

Anonymkode: 56554...c5b

Skrevet

Nei, menn må kvoteres inn her. Vi er vel for likestilling, ikke?

Anonymkode: df599...c5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...