Gå til innhold

Hvilken trening gir best mulig rumpe trening?

Gjest Lilleluring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lilleluring skrev (7 minutter siden):

Booty builder maskiner på trenings studio er de bra? 

Og må jeg spise masse for og bygge rumpe? 

Booty Builder er et bra alternativ ja! 👍🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hip thrust er min absolutt favoritt rumpeøvelse. Tar best på rumpa! Knebøy, rumenske markløft og utfall tar også bra på rumpa :) Å aktivere rumpemuskelaturen før du starter økta, er et godt tips om du sliter med kontakt.

Anonymkode: 11a7b...94e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du burde spise en del, ja. Jeg finner det vanskelig å bygge rumpe når jeg ikke ligger i overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hip thrust er min absolutt favoritt rumpeøvelse. Tar best på rumpa! Knebøy, rumenske markløft og utfall tar også bra på rumpa :) Å aktivere rumpemuskelaturen før du starter økta, er et godt tips om du sliter med kontakt.

Dette med aktivering er bare vås og 100% brosience....

Uansett, et-bens rumensk markløft med kettlebell eller hantler er definitivt en av de beste øvelsene for min del. Hip thrusts/bootybuilder er også gode øvelser men personlig så kjenner jeg det mest i hamstrings. Rygghev med vekt er også fint om du fokuserer på å bruke rumpa. Good mornings funker. Markløft og knebøy funker, men personlig er jeg veldig quad-dominert ved knebøy (har lange lårbein). Synes også at knebøy tar innmari lang tid så jeg bruker for det meste mer isolerte øvelser.

Anonymkode: d291e...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...