Gjest Lilleluring Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Booty builder maskiner på trenings studio er de bra? Og må jeg spise masse for og bygge rumpe?
Hr. Aktiv Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Knebøy bygger ræv. Du bør spise litt mere enn det du forbruker.
Sandum.PT Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Lilleluring skrev (7 minutter siden): Booty builder maskiner på trenings studio er de bra? Og må jeg spise masse for og bygge rumpe? Booty Builder er et bra alternativ ja! 👍🙂
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Skrevet 26. august 2021 Hip thrust er min absolutt favoritt rumpeøvelse. Tar best på rumpa! Knebøy, rumenske markløft og utfall tar også bra på rumpa Å aktivere rumpemuskelaturen før du starter økta, er et godt tips om du sliter med kontakt. Anonymkode: 11a7b...94e 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 Og du burde spise en del, ja. Jeg finner det vanskelig å bygge rumpe når jeg ikke ligger i overskudd. Anonymkode: 11a7b...94e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hip thrust er min absolutt favoritt rumpeøvelse. Tar best på rumpa! Knebøy, rumenske markløft og utfall tar også bra på rumpa Å aktivere rumpemuskelaturen før du starter økta, er et godt tips om du sliter med kontakt. Anonymkode: 11a7b...94e Dette med aktivering er bare vås og 100% brosience.... Uansett, et-bens rumensk markløft med kettlebell eller hantler er definitivt en av de beste øvelsene for min del. Hip thrusts/bootybuilder er også gode øvelser men personlig så kjenner jeg det mest i hamstrings. Rygghev med vekt er også fint om du fokuserer på å bruke rumpa. Good mornings funker. Markløft og knebøy funker, men personlig er jeg veldig quad-dominert ved knebøy (har lange lårbein). Synes også at knebøy tar innmari lang tid så jeg bruker for det meste mer isolerte øvelser. Anonymkode: d291e...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå