Gjest Lilleluring Skrevet 25. august 2021 #1 Del Skrevet 25. august 2021 Booty builder maskiner på trenings studio er de bra? Og må jeg spise masse for og bygge rumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 25. august 2021 #2 Del Skrevet 25. august 2021 Knebøy bygger ræv. Du bør spise litt mere enn det du forbruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 25. august 2021 #3 Del Skrevet 25. august 2021 Lilleluring skrev (7 minutter siden): Booty builder maskiner på trenings studio er de bra? Og må jeg spise masse for og bygge rumpe? Booty Builder er et bra alternativ ja! 👍🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Del Skrevet 26. august 2021 Hip thrust er min absolutt favoritt rumpeøvelse. Tar best på rumpa! Knebøy, rumenske markløft og utfall tar også bra på rumpa Å aktivere rumpemuskelaturen før du starter økta, er et godt tips om du sliter med kontakt. Anonymkode: 11a7b...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Del Skrevet 26. august 2021 Og du burde spise en del, ja. Jeg finner det vanskelig å bygge rumpe når jeg ikke ligger i overskudd. Anonymkode: 11a7b...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #6 Del Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hip thrust er min absolutt favoritt rumpeøvelse. Tar best på rumpa! Knebøy, rumenske markløft og utfall tar også bra på rumpa Å aktivere rumpemuskelaturen før du starter økta, er et godt tips om du sliter med kontakt. Anonymkode: 11a7b...94e Dette med aktivering er bare vås og 100% brosience.... Uansett, et-bens rumensk markløft med kettlebell eller hantler er definitivt en av de beste øvelsene for min del. Hip thrusts/bootybuilder er også gode øvelser men personlig så kjenner jeg det mest i hamstrings. Rygghev med vekt er også fint om du fokuserer på å bruke rumpa. Good mornings funker. Markløft og knebøy funker, men personlig er jeg veldig quad-dominert ved knebøy (har lange lårbein). Synes også at knebøy tar innmari lang tid så jeg bruker for det meste mer isolerte øvelser. Anonymkode: d291e...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå