Gå til innhold

Truser som ikke viser trusekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, finnes slike truser? Vil helst kutte ut stringtruser, og gå over til truser som er gode å gå i, som har pustende egenskaper og sist, men ikke minst; ikke viser gjennom buksa i form av trusekant. Ja, jeg kan sikkert trene rumpe også, men det må da finnes ok truser som gjør at jeg slipper ha steinhard rumpe?? Kom med tips til hvor slike etterlengtede truser kan finnes! Tusen takk!

Anonymkode: 4e62c...f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns de fleste truser med blondekant langs sømmene på rumpa ikke syns gjennom. Finnes i tillegg mye sømløst undertøy

Anonymkode: 9c808...5a0

Skrevet

Med dvask rumpe har jeg prøvd utallige truser for å slippe den kjipe kanten som gjør at det ser ut som jeg har dobbel rumpe. Landa på brazilian. Så det er jo nesten som string... Hiver meg på om noen andre har gode tips. Sømløse og blondetruser hjalp ikker på meg. 

Anonymkode: d5445...6a9

• Liker 1
Skrevet

Pierre Robert sine i mikrofiber fungerer godt for meg :)

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Med dvask rumpe har jeg prøvd utallige truser for å slippe den kjipe kanten som gjør at det ser ut som jeg har dobbel rumpe. Landa på brazilian. Så det er jo nesten som string... Hiver meg på om noen andre har gode tips. Sømløse og blondetruser hjalp ikker på meg. 

Anonymkode: d5445...6a9

Det er min erfaring også.. Da jeg var trent hadde jeg aldri noe problem med at trusene bevegde på seg under buksene, men med dvask rumpe flytter undertøyet så mye på seg at jeg stadig må rette på det - dermed blir det string hos meg fram til rumpa blir bedre trent igjen :(

Anonymkode: 653bc...a5d

Skrevet

Hos meg beveger ikke trusa seg så mye, den finner bare et jæskla godt tak og "tygger" seg inn i rompekjakene...veldig smakfullt!😆 For meg er det kun string som har hjulpet, men har ikke prøvd sømløse (laserskårne?)... Herregud, som jeg ønsker en god truse! Men den MÅ puste, og det er det vel bare bomull som gjør?

TS

Anonymkode: 4e62c...f29

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg bruker kun disse. Ingen synlig trusekant og sitter bra. 

https://www.lindex.com/no/p/7380224-80-svart-classic-regular-truse

Anonymkode: a573f...9ed

De har jeg også, men på meg går de inn i rumpesprekken og det syns jeg er ubehagelig

Jeg bruker bomullstruser med blondekant nederst fra Kappahl

Anonymkode: 5c85c...db5

Skrevet

Gå uten🙂

Anonymkode: d30af...09f

Skrevet

Dame boxere som virkelig dekker ræva er gull, ingen synlig trusekant og digg å ha på 😬👍

Skrevet
Peonjenta skrev (5 minutter siden):

Disse får man tydelig kant av. 

Ja, de har jo en tykk søm rundt bena. 🤔

Anonymkode: e759a...3b8

Skrevet
Lonelily skrev (18 minutter siden):

Dame boxere som virkelig dekker ræva er gull, ingen synlig trusekant og digg å ha på 😬👍

De syns jo gjerne gjennom buksa for det da, altså ikke som i at buksa er gjennomsiktig, men kanter blir det jo. Ikke den klassiske trusekanten, men på låra rett under buksa. Syns ikke så godt bak, men foran syns det litt. I hvert fall på meg i skinny jeans.

Men! Det er de eneste trusene jeg bruker. Skal jeg noe fint med en tettsittende kjole eller noe sånt da bruker jeg seamless fra sloggi. De syns ikke, er lekre på, men dessverre finnes de ikke i annet enn syntetisk materiale, så det er ikke noe jeg kan gå med over tid.

Går heller med "trusekant" etter boksere enn å ha noe gnagende i rumpa eller få soppinfeksjoner pga det ikke er i bomull.

Bruker forreste  Pia bokser fra Cubus!

Anonymkode: 41ef6...31c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De syns jo gjerne gjennom buksa for det da, altså ikke som i at buksa er gjennomsiktig, men kanter blir det jo. Ikke den klassiske trusekanten, men på låra rett under buksa. Syns ikke så godt bak, men foran syns det litt. I hvert fall på meg i skinny jeans.

Men! Det er de eneste trusene jeg bruker. Skal jeg noe fint med en tettsittende kjole eller noe sånt da bruker jeg seamless fra sloggi. De syns ikke, er lekre på, men dessverre finnes de ikke i annet enn syntetisk materiale, så det er ikke noe jeg kan gå med over tid.

Går heller med "trusekant" etter boksere enn å ha noe gnagende i rumpa eller få soppinfeksjoner pga det ikke er i bomull.

Bruker forreste  Pia bokser fra Cubus!

Jeg har ikke sett noe særlig kant på låra, men så har jeg noen tynne pinglelår da. Eller så er jeg lykkelig uvitende 😅 

Enig i materialvalg, det er kun bomull som funker. Jeg har hatt noen gode i viskoseblanding fra Lindex også (men de er jo i klassisk trusefasong, da) 

Er så glad du nevnte Pia bokserne fra Cubus! Har lagt de i handlekurven mange ganger, men hvis de er gode så skal jeg jammen bestille nå. Hvordan er de i størrelsen? 😊

Skrevet
Lonelily skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke sett noe særlig kant på låra, men så har jeg noen tynne pinglelår da. Eller så er jeg lykkelig uvitende 😅 

Enig i materialvalg, det er kun bomull som funker. Jeg har hatt noen gode i viskoseblanding fra Lindex også (men de er jo i klassisk trusefasong, da) 

Er så glad du nevnte Pia bokserne fra Cubus! Har lagt de i handlekurven mange ganger, men hvis de er gode så skal jeg jammen bestille nå. Hvordan er de i størrelsen? 😊

De er helt vanlige i størrelsen. Jeg bruker S i bukser og truser fra Cubus, og begge deler sitter bra. Cubus pleier å være ganske konsekvente på størrelsene sine.

På BikBok varierer størrelsene mer, der bruker jeg xs og s i bukser, avhengig av buksa. Sånn for sammenligning.

Pia bokserene er veldig behagelig å ha på syns jeg. Jeg får ikke kant av de bak, tror jeg. Der er jo rumpa som stikker litt ut, mens foran er jeg jo helt flat, så sikkert derfor de syns litt, men ikke mye. Og man slipper de delemerkene på rumpeballene 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...