AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Del Skrevet 25. august 2021 Hvordan betaler man hvis man skal reise 1 gang? Anonymkode: b01d5...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Del Skrevet 25. august 2021 Se her https://ruter.no/kjop-billett/salgssteder/ Anonymkode: 4be98...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Del Skrevet 25. august 2021 Ruter-appen, enkeltbillett, Vipps. Anonymkode: 61a1a...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Del Skrevet 25. august 2021 Kan kjøpe gjennom VY sin app eller ruter sin app. Noen kiosker selger også enkeltbilletter. Anonymkode: d0eb9...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Del Skrevet 28. august 2021 Ok, men hvis man kjøper en enkeltbillett inne på ruterappen. Hvor lenge kan man bruke samme bilett da? Anonymkode: b01d5...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. august 2021 #6 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, men hvis man kjøper en enkeltbillett inne på ruterappen. Hvor lenge kan man bruke samme bilett da? Anonymkode: b01d5...fcd Dette ser du hvis du går inn på ruter-linken du har fått og leser om billetten du skal kjøpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. august 2021 #7 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, men hvis man kjøper en enkeltbillett inne på ruterappen. Hvor lenge kan man bruke samme bilett da? Anonymkode: b01d5...fcd 1 - 1,5 timer er det vanlige. Hvis jeg kjøper billett via Ruter appen utenfor byen på vei inn til Oslo, får jeg en varighet på 1,5 timer på billetten. Kjøper jeg billett på t-banen inne i byen (oslo) får jeg varighet på 1 time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #8 Del Skrevet 28. august 2021 punkyB skrev (1 minutt siden): Dette ser du hvis du går inn på ruter-linken du har fått og leser om billetten du skal kjøpe Ok etter hva jeg har funnet ut så varer den i 60minutter,men når jeg skal hjem igjen holder det at billetten er gyldig i det jeg går på trikken/tbanen eller må billetten være gyldig hele tiden mens jeg sitter på tbanen? Anonymkode: b01d5...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #9 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok etter hva jeg har funnet ut så varer den i 60minutter,men når jeg skal hjem igjen holder det at billetten er gyldig i det jeg går på trikken/tbanen eller må billetten være gyldig hele tiden mens jeg sitter på tbanen? Anonymkode: b01d5...fcd Billetten må være gyldig hele reisen. Anonymkode: fa627...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Del Skrevet 28. august 2021 Gyldig en time i sone 1, må være gyldig hele reisetiden. Anonymkode: 61a1a...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 28. august 2021 #11 Del Skrevet 28. august 2021 Nei, billetten må KUN være gyldig i det du går ombord. Går den ut fem minutter etter at du feks har satt deg i en buss og turen varer i 15 minutter så er det fortsatt lov. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #12 Del Skrevet 28. august 2021 Rødtoppen86 skrev (16 minutter siden): Nei, billetten må KUN være gyldig i det du går ombord. Går den ut fem minutter etter at du feks har satt deg i en buss og turen varer i 15 minutter så er det fortsatt lov. Står det noe sted? Anonymkode: b01d5...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. august 2021 #13 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Billetten må være gyldig hele reisen. Anonymkode: fa627...1f6 Nei, den trenger bare å være gyldig når du går på. Sitat fra siden om billettkontroller på Ruter.no: Ofte stilte spørsmål Billetten utløper før reisen er avsluttet – hva gjør jeg? Du må ikke kjøpe ny billett så lenge billetten var gyldig da du gikk om bord. Men skal du bytte til en annen linje eller transportmiddel etter at billetten er utløpt, må du kjøpe ny billett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. august 2021 #14 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Står det noe sted? Anonymkode: b01d5...fcd Ja, se sitat ovenfor og link 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå