AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Jeg har veldig lyst å ta initativ - men stortsett er det han som gjør det. Vi har en del sex og han klager ikke på noe. Men jeg kjenner på det selv. Vi har ikke vært samen så lenge, og jeg tror det vil bli bedre etterhvert som jeg kanskje blir tryggere på meg selv. Men har dere noen tips til hvordan bli tryggere/tøffere? Anonymkode: 480d2...1d9
Strange Doll Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Jeg liker å sende en litt frekk melding på dagen som bygger opp litt til man sees igjen.
Hr. Aktiv Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Hvis du utsetter det blir du aldri trygg på deg selv. Du bare venner deg til å utsette viktige ting i håp om at det skal bli bedre. Innerst inne vet du jo at det ikke blir det.
Gjest ABM Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har veldig lyst å ta initativ - men stortsett er det han som gjør det. Vi har en del sex og han klager ikke på noe. Men jeg kjenner på det selv. Vi har ikke vært samen så lenge, og jeg tror det vil bli bedre etterhvert som jeg kanskje blir tryggere på meg selv. Men har dere noen tips til hvordan bli tryggere/tøffere? Anonymkode: 480d2...1d9 Jess..kle deg i nettingstrømper og strømpeholdere og sprad rundt i huset/ leiligheten og gjør det du elles ville gjort...mannen kommer til å slikke føttene dine....( og resten av kroppen🙈)
millabs Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 (endret) Hr. Aktiv skrev (33 minutter siden): Hvis du utsetter det blir du aldri trygg på deg selv. Du bare venner deg til å utsette viktige ting i håp om at det skal bli bedre. Innerst inne vet du jo at det ikke blir det. Endret 25. august 2021 av millabs
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Hr. Aktiv skrev (34 minutter siden): Hvis du utsetter det blir du aldri trygg på deg selv. Du bare venner deg til å utsette viktige ting i håp om at det skal bli bedre. Innerst inne vet du jo at det ikke blir det. Det er jeg klar over, har jo bestemt meg for å ta tak. Anonymkode: 480d2...1d9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har veldig lyst å ta initativ - men stortsett er det han som gjør det. Vi har en del sex og han klager ikke på noe. Men jeg kjenner på det selv. Vi har ikke vært samen så lenge, og jeg tror det vil bli bedre etterhvert som jeg kanskje blir tryggere på meg selv. Men har dere noen tips til hvordan bli tryggere/tøffere? Jeg har et kortspill liggende som heter Let’s Fucking Date (https://letsfuckingdate.com), de har også en som heter Let’s Fucking Fuckz Spørsmålene starter relativt tamt og blir mer og mer spicy. Har hatt stor suksess med dette både på første date og i lengre forhold! Tror ikke de sender til Norge lenger pga covid men du kan jo se om du finner noe lignende på norsk? Foreslå å spille dette sammen en kveld 😊 Anonymkode: 1fede...20c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 35 minutter siden, ABM said: Jess..kle deg i nettingstrømper og strømpeholdere og sprad rundt i huset/ leiligheten og gjør det du elles ville gjort...mannen kommer til å slikke føttene dine....( og resten av kroppen🙈) Det der funker bare om han finner dama seksuelt attraktiv. Anonymkode: 5d72c...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå