Gå til innhold

1-åringer falt i vannet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første reaksjon var også; "Hvordan har de kommet så langt på egenhånd, og hvorfor begge...?" Hadde vært interessant å vite mer om saken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med det er snakk om personvern når det gjelder dagmammaen nå... hun har det helt sikkert ille nok om avisene ikke skal offentliggjøre hennes uansvarlighet som førte til tragedie.

:tristbla: synes det er så tragisk...

Skrevet

Og hun begynte sikkert å lete etter dem rimlig snart etter de var forsvunnet. Problemet er nok at hun ikke var synsk, og dermed ikke lette på riktig sted med en gang...

Skrevet

Har utrolig vondt av familien og dagmammaen, håper det går bra med den andre gutten...

Skrevet
Uansett hvordan vi snur og vender på det, har det nå skjedd og både foreldre og dagmamma har det sikket like fælt. Kanskje dagmammaen mest.....

Tro meg, barnas foreldre må ha det 1000 ganger verre enn dagmammaen, selv om dagmammaen sikkert også er helt ødelagt.

Ubeskrivelig tragisk, jeg blir kvalm når jeg tenker på det. :tristbla:

Skrevet

Dette er en tragedie for alle involvert, og jeg synes det er feil å dømme dagmammaen uten å kjenne fakta.

Skrevet

Forferdelig trist. Det er så vondt å høre om slike historier. Håper virkelig det går bra med den andre gutten..

Skrevet

det blir helt forferdelig og kalle dagmammaen uansvarlig. Det kunne like godt hendt foreldrene dette....

Skrevet

tenk nå etter dere om er foreldre, hvor fort slik kan skjer...

er selv pappa..

å dømme noen her blir for tåpelig.. synes det hele er en stor tragedie...

for alle parter... å si at foreldrene har det 1000 ganger verre....

blir for... xxxxx

Skrevet

Jeg vet ikke jeg om å kalle dagmammaen for uansvarlig,men jeg våget ALDRI å gå fra mitt barn i den alderen .Vi bor nær vei.Hadde aldri gått inn for å skifte bleie på et annet barn.

Skrevet
tenk nå etter dere om er foreldre, hvor fort slik kan skjer...

er selv pappa..

å dømme noen  her blir for tåpelig.. synes det hele er en stor tragedie...

for alle parter... å si at foreldrene har det 1000 ganger verre....

blir for... xxxxx

Jeg vil anta at foreldrene har det verst.

Skrevet

Så utrolig tragisk... Håper det går bra med den andre tvillingen...

Skrevet
Jeg vil anta at foreldrene har det verst.

Du har forsåvidt rett i det. Men dagmammaen må jo ha en helt forjævlig skyldfølelse.

Skrevet
Jeg vet ikke jeg om å kalle dagmammaen for uansvarlig,men jeg våget ALDRI å gå fra mitt barn i den alderen .Vi bor nær vei.Hadde aldri gått inn for å skifte bleie på et annet barn.

Enig! Gå fra to 1 åringer ute hadde jeg aldri gjort. Da hadde jeg tatt dem inn mens jeg skulle skifte på tredjemann. Unntaket hadde vært hvis jeg hadde dem inngjerdet utenfor, men det kan hun ikke ha hatt ettersom de klarte å komme seg avgårde.

Fryktelig tragisk alt sammen, men jeg synes dagmammaen handlet litt uforsvarlig, ja.

Skrevet

Synes det hele er utrolig tragisk. Håper den andre tvillingen klarer seg.

Skrevet
Enig! Gå fra to 1 åringer ute hadde jeg aldri gjort. Da hadde jeg tatt dem inn mens jeg skulle skifte på tredjemann. Unntaket hadde vært hvis jeg hadde dem inngjerdet utenfor, men det kan hun ikke ha hatt ettersom de klarte å komme seg avgårde.

Fryktelig tragisk alt sammen, men jeg synes dagmammaen handlet litt uforsvarlig, ja.

Helt enig. Man går ikke fra så små barn alene ute. Uansett om det er inngjerdet eller ikke.

Men dette er jo en tragisk ulykke, og dagmammaen har jo ikke akkurat gjort det med vilje. Mulig hun har vært litt uansvarlig, men det kan ikke vi si noe om, som ikke kjenner hele saken ordentlig.

Skrevet

De fleste småbarn som har lært å gå, går faktisk ikke,de løper,bena går som trommestikker.

Alt skjer så fort.

Vi skal ikke dømme barnevakten/dagmammaen.

Tenk for en tragedie for henne,for fremtiden hennes,

Så må man ikke glemme foreldrene.

For ca 1 år siden ble de foreldre til 2,det er dobbelt lykke,dobbel forventninger og nå er det dobbelt så tragisk.

Det ene barnet døde, nå ligger det andre på sykehuset,hvordan har foreldrene det nå,de er i en fase der de ber og håper for den lille, samtidig at de sørger over tapet av den ene sønnen.

dette var så vondt å lese.

jeg føler med foreldrene.

Men vi må ikke dømme,det vil nok dagmammaen gjøre resten av sitt liv.

Vi vet alle sammen som har småbarn eller har hatt at ting skjer fort,vi har mang engang

løpt etter unga fordi de løper til alle kanter.

TRIST :grine::grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...