Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at Q10 er bra for fruktbarheten, det skal visst kunne hjelpe med å forbedre eggkvaliteten. Jeg kjøpte meg derfor en pakke q10 for en stund tilbake, og har siden da gomlet i meg tre pakker. I dag leste jeg tilfeldigvis at det kun er EN type Q10 som er egnet for dette, og det er den q10-typen som inneholder ubiquinol, og ikke ubiquinone - som selvfølgelig var den jeg hadde brukt. Er det noen som aner noe om hvor stor forskjell det egentlig er på disse to typene? Hvorfor er den ene mer egnet? Det er jo nesten umulig å vite sånt når det kun står at "Q10 er bra for eggkvaliteten".😩

Anonymkode: 54271...aac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det noen som aner noe om hvor stor forskjell det egentlig er på disse to typene?

Ubiquinol er mye mer opptakelig enn ubiquinone. 

image.png.e77776b26a3f28e8d525522d90cb1ab6.png

image.png.c9c8cdd5d554a1eda0b047c338812f8d.png

Ubiquinol er den beste CoQ10. Ubiquinone er en budsjettklassevariant. Prisene er også deretter. 

Anonymkode: 07bee...11e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ubiquinol er mye mer opptakelig enn ubiquinone. 

image.png.e77776b26a3f28e8d525522d90cb1ab6.png

image.png.c9c8cdd5d554a1eda0b047c338812f8d.png

Ubiquinol er den beste CoQ10. Ubiquinone er en budsjettklassevariant. Prisene er også deretter. 

Søren klype at jeg ikke visste dette for et halvt år siden altså!!

Anonymkode: 54271...aac

Skrevet

Ubiquinol er for øvrig kostbart. Spesielt hvis du må opp på 100mg. Da snakker vi fort 400-500 kr måneden. Anbefaler deg også å velge et godt merke. Det har noe å si med tanke på kvaliteten på produktet. 

Pharma Nord med Bioactive Q10 Ubiquinol er et bra merke, koster dog 540,- for 30 kapsler. 

Life Extension sin Super Ubiquinol med Shilaijt 100 mg 60 kapsler koster 839,-. 

Men du har også budsjettvarianter: 

https://www.tights.no/butikk/doctors-best-ubiquinol-100mg-60-soft-gels/ til 299,-. Her er jeg dog usikker på kvaliteten! 

Swanson er et bedre merke, og koster 350,-: https://urtesenteret.no/Ubiquinol-Swanson-Ultra /

Men... som du ser... Fra Pharma Nord og Life Extension til Doctors Best og Swanson så er det snakk om en enorm prisforskjell. Så jeg tenker at du får det du betaler for, rett og slett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...